Aihe: Vielä yksi vahvistinketju.. Budjettipino?
1
JuSu
19.08.2005 10:04:15 (muokattu 19.08.2005 10:07:05)
Moe!

Hakusessa siis combo (tai mahdollisesti nuppikin) lisätilpehööreineen, ja musatyylinä rock/hardrock. Vehje tulee treeni- ja keikkakäyttöön.

Vaadimuksia:

- Kolme perussoundia: clean, crunch ja lead
- combossa lisäkaappiliitäntä
- Modulaatiot saatava säröjen jälkeen, eli jos säröjä otetaan vahvistimesta, on oltava efektilenkki
- Kasan hintakatto n. 500 euroa.

Mieleen tulleita vaihtoehtoja/yhdistelmiä

- Peavey Classic 30 + overdrive tai distortionpedaali
- Tech21 Trademark 60 + overdrive- tai distortionpedaali
- Marshall JCM-800 + overdrive- tai distortionpedaali
- Peavey Prowler -combo (Soitin Huttusella käytettynä)
- Ashdown Fallen Angel 40 (taitaa olla turhan jytäkkä)
- Joku kaksikanavainen säröpedaali (Jekyll&Hyde, Tube Factor, Tri A.C.) ja joku puhdas putkicombo tai -nuppi, esim. Carlsbro TOP.

Soundimaailma hakusessa on säröjen osalta kyllä tuolla Marshall -osastolla tai sinne päin (esim. aikaisempi Gary Moore, Corridors of power -era), mutta nuo JCM-800:n cleanit ei oikein natsaa. Rock, ei metal.

Yllämainitut laitteet on testattu/menossa testipenkkiin, mutta tuleeko jollekulle mieleen jotain testaamisen arvoista?

Ja jos nurkissasi lojuu ylimääräisenä jotain mielestäsi sopivaa, niin saapi tarjota.

JuSu
Minä olen myyrä.
moikki
19.08.2005 10:31:03
Kokeiles tota Laneyn LC30. Kaks kanavaa. Löytyy efektilenkki ja lisäkaappi liitäntä. Käytettynä löytynee tuohon hintaan. Ja irtoo kaikki humpasta heviin.
Rock like FUCK!
ReBeat
19.08.2005 13:31:50

Tuoreimmassa Thomannin hot dealsissa näkyi olevan Line6 Spider II HD 75 ja Harley Benton 4x12" + Sssnake kaappipiuha tarjouksessa yhteensä 394e. "Järjetön hinta näin tykille setille!" ;) Ainakin isokokoinen budjettipino.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Jaffe
19.08.2005 14:31:33
mä ottasin tuon Tech21, mutta kuinkahan se toimii noitten säröjen kans....
Muusikotkin ovat ihmisiä, mikä kannattaisi monen muistaa ennenkuin heittävät tosta vaan lonkalta paskaa niskaan. - Ossi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)