Aihe: Roland MicroCube Vs. Line6 Spider 15
1 2
Feenix
16.09.2005 10:40:30
Kumpi näistä vahvistimista kotikäyttöön: Roland MicroCube (n. 120€) vai Line6 Spider 15 (n.169€)? Molemmathan on mallintavia ja niissä on efektejä (Line6:ssa vissiin pari enemmän). Palstoilla on haukuttu Line6:n säröjä ja taas MicroCubea on kehuttu paljolti. Riittääkö Microcuben muutaman watin teho? Kummasta saa monipuolisemmat hyödylliset soundit (line6:ssa kuulema paljon hyödyttömiä soundeja)? Miten vahvarit toimii lisäpedaaleilla?

Ja niin, vahvistimella aiotaan soittaa Heviä, Rovkia ym. poppia..

Onko kokemukisa?
overtake
16.09.2005 10:41:37
Roland on mun mieleen. 94€ Power-soundissa, btw
Hohhoijaa
16.09.2005 10:42:20 (muokattu 16.09.2005 10:42:48)
Itse tykkään enemmän MicroCubesta.

Riittääkö Microcuben muutaman watin teho?

No varmasti riittää. Mökää lähtee enemmän kuin tarpeeksi. Hyvä vahvari.
Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä.
Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia.
Tomtom
16.09.2005 10:48:53
Minä valitsin noista Cuben. Testasin molempia liikkeessä omalla kitaralla ja _mun korvaan_ spider oli ihan paska. Muovinen ja kireä. Ehkä se olisi ruuvaamalla parantunut. Cube on ollut ihan kiva makuuhuonevahvari, muuta noilla ei sitten kyllä teekään.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Feenix
16.09.2005 10:49:12
Miten muuten Roland Cube 15. Siihen sitten pitäis laitella efektit erikseen...? Ei taida olla Micro Cubea parempi kotioloihin...
Feenix
16.09.2005 10:51:41
Cube on ollut ihan kiva makuuhuonevahvari, muuta noilla ei sitten kyllä teekään.

Tarkoitatko molempia? Riittäiskö Line6:ssa potku pidemmälle...?
Ville81
16.09.2005 10:52:41
Lieneekö normaalia, että Microcube lähtee pörisemään, kun komppaa alimmilla kielillä? Volume ja gain kello kymmenessä ja puhdas saundi päällä. Bassotkaan ei täysillä. Tätä esiintyy 335:lla soittaessa.
Carpenter
16.09.2005 10:52:44
Tarkoitatko molempia? Riittäiskö Line6:ssa potku pidemmälle...?

Ei silläkään oikein bändisoitossa pärjää.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Tee
16.09.2005 11:05:18
Lieneekö normaalia, että Microcube lähtee pörisemään, kun komppaa alimmilla kielillä? Volume ja gain kello kymmenessä ja puhdas saundi päällä. Bassotkaan ei täysillä. Tätä esiintyy 335:lla soittaessa.

Pörisee mun LP customilla myös, varsinkin kaulamikillä. Ei taida elementistä rahkeet riittää vähän matalempiin ääniin.
:K
Hohhoijaa
16.09.2005 11:06:04 (muokattu 16.09.2005 11:06:21)
Miten muuten Roland Cube 15. Siihen sitten pitäis laitella efektit erikseen...? Ei taida olla Micro Cubea parempi kotioloihin...

Niin. Siinä on vain särömallinnukset. Mainio vahvistin sekin.
Jungleman
16.09.2005 11:14:44
Cube on ollut ihan kiva makuuhuonevahvari, muuta noilla ei sitten kyllä teekään.

No, minulla se on ollut käytössä baarinnurkkakeikalla slidevahvarina pari kertaa, mikittämättömänä. Toimii isommallakin keikalla suoraan pöytään vedettynä. Katusoittajatkin noita käyttävät ja hyvin kuuluu. Äänityshommia on tehty, suoraan linjasta ja käypää jälkeä tulee.

MicroCube on minun mielestäni hinta/laatu/paino/monikäyttöisyys -suhteeltaan paras lelu ikinä. Ajattelin ostaa toisenkin.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
J-boy #5
Tomtom
16.09.2005 11:24:51
No joo, ehkä menin vähän liian pitkälle. Cleanilla volume ja gain täysillä pörisee varmasti, tuo ei ole varmaan sitä kuution ihan tarkoituksenmukaista käyttöaluetta.

Me ollaan käytetty Cubea kuulokevahvistimena ja johonkin hupijuttuihin. Bänditreeneissä yritin kerran mikittää sitä, vierailla ja huonoilla vehkeillä tosin, mutta tulos oli karmea. Ehkä en vaan osannut. Voisin itseasiassa myydä oman cubeni, koska kotoa löytyy jo 1w putki"nuppi", joka kaipaa vaan kaappia allensa.
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Hammer Of The Gods
16.09.2005 11:24:54
MicroCube on minun mielestäni hinta/laatu/paino/monikäyttöisyys -suhteeltaan paras lelu ikinä. Ajattelin ostaa toisenkin.

MicroCube-stäkki!!! Evil... ;)
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Hohhoijaa
16.09.2005 11:28:14 (muokattu 16.09.2005 11:29:15)
MicroCube-stäkki!!! Evil... ;)

Hahah.. :)

Tässä muuten microkuution esittelyvideo:
http://easylink.playstream.com/roland/MICROCUBE_NAMMBD_Hi.wvx

Tuolta voi bongata juuri sen Microcube-stäkin. ;)
JPQ
16.09.2005 13:24:26

Miten varsinkin tuon MicroCuben kanssa toimii efektit ? mikä ettei
muut mallintavatkin saa sanoa vaikka offtopikkia onkin. ja olikos
siinä nauhoituslähtö anteeksi jos kysyn jo kysyttyä en muista kysyinko
jopa itse joskus tuota. Ja millainen liitin jos on ?
Cruzzi
16.09.2005 15:15:45

niin joku kysy et mitenkäs ton cuben kans toimis nuo pedaalit? mulla oli toi cube tossa vielä vähän aikaan sitten ennen kuin hankin isomman ja mulla oli loppu vaiheessa siinä kiinni SD1 js behkun V-tone. Mun mielestä kummatkin toimi varsin hyvin. Tosin cube yksikelaisen squierini kanssa päästeli semmoisia ääniä että aina piti taon ajaksi joko sammuttaa vahvari tai sitten volume nollille että ei päästelisi epämääräisiä pörinöitä sun muita häiriö ääniä, muuten loisto peli. (onko kukaan kokeillut kyseistä kuutiota pattereilla? miten pitkään pystyy yksillä pattereilla soittamaan?)
Mittään vitun feta paskaa...
tenkainen
16.09.2005 15:38:28 (muokattu 16.09.2005 15:39:02)

(onko kukaan kokeillut kyseistä kuutiota pattereilla? miten pitkään pystyy yksillä pattereilla soittamaan?)

Mainosmiehet väittävät päästävän 20 tuntiin. Eli kai se yli 10 tuntia päällä pysyy...

Ja mitä vikaa fetassa on?
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Feenix
18.09.2005 16:19:09
Eli Rolandin MicroCube on siis hyvä, mutta onko Line6 sitten niin huono, ettei kukaan omista tuota Line6 Spideria (..tai ole omistanut)?

Onko Line6:sta muita kommentteja, kuin muovinen soundi ja epäkelposäröt?
enema
18.09.2005 17:04:08

Juu, muutenkin huono vahvistin ja clenitkin perseestä.
Eskimo ninja deathmetal
TheWickerMan
18.09.2005 19:23:34
Eli Rolandin MicroCube on siis hyvä, mutta onko Line6 sitten niin huono, ettei kukaan omista tuota Line6 Spideria (..tai ole omistanut)?

Haluat kuulla jotain hyvää siitä enemmän, koska ostaisit ite sen mieluummin? Eikö? ;)
Drink, Drank, Punk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)