Aihe: Ogre Magnesium kitara
1
iekku84
04.08.2022 13:38:50
Moi,
Onko porukalla miten ogren magnox M1 kitarasta kokemuksia?

Olen rumpali ja minun tila, jossa säilytän osaa soittimista on herkkä ilmankosteudulle. Siis kuiva tila, mut kesällä ja talvella tarvitsee ruuvailla kaularautaa muutamaan otteeseen.
Onnistuisiko tällä välttämään moisen toimenpiteen, kun se soitto into puraisee aina 3kk.n välein? Onko tää edes hyvä ja helppo amatöörin soittaa oikeasti?
Jotenkin vaan olen mieltynyt ajatukseen et tollanen olisi kiva.
Sihi ja Sorva ne yhteen sopii, huomenna mennään studio koppiin=)
BugBadWolf
05.08.2022 14:22:39
iekku84: Moi,
Onko porukalla miten ogren magnox M1 kitarasta kokemuksia?...Onko tää edes hyvä ja helppo amatöörin soittaa oikeasti? ...

On.

Kitara on hyvin tehty (yhden yksilön perusteella en uskalla vannoa että koko sarja on samaa lajia) ja (makuasia) mikrofonit melkeinpä herkkua. Puolituksetkin toimivat hienosti. Ja sitä sustainia piisaa Joulusta Juhannukseen.

Miinuksena voisi pitää pientä kokoa (plussaa toki monille) ja hihnan kanssa seisaaltaan soittaessa melkoista kaulapainoisuutta. Materiaalin raskaus lienee johtanut tällaiseen tilanteeseen. Tämän takia olen toisinaan pohdiskellut kapineen myyntiä. Muuten hyvä kitara jää vähille soitoille, koska olen roikale-kaliiberia ja käytännössä kitara jää kotiin sylisoitettavaksi.

...josta tulee mieleen että kun kalsarisoittelee, selkäpiissä kulkee hyy kun nappaa kylmästä metallista valmistetun kalikan kintuilleen. Korvannee ilmastoinnin köyhien asunnoissa...

En usko että saat soittimen rungon kiinnostumaan säästä. Toki elektroniikka on samaa kuin muissakin, eli ei varmaankaan tykkää märästä.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
iekku84
15.08.2022 09:48:51
Kiitos vastauksesta. Kitara pysyy viel haavelaitteena. Ostin kaksi Flaxwoodia. Äijän ja Liekin, kun en osannut päättää, kumpi olisi kivempi. Äijä on lopulta omaan käteen sopivampi. Varmaan jumbo nauhojen vuoksi.
Sihi ja Sorva ne yhteen sopii, huomenna mennään studio koppiin=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)