Aihe: Gibson Les Paul Studion pinnoite
1
Clamence
07.09.2022 18:25:49
Ostin ekan sähkökitaran, vuoden 2012 Studio, ja tarttis vähä vinkkejä toho pinnan hoivaamiseen.
Alla kuvalinkki lavan halkeamaan, joka alkaa virittimestä. Plekusuojan ruuvireikien ympäriltä oli kanssa vähän pinta halkeillu, niin pitääkö tommosille jotain tehdä?

https://postimg.cc/gallery/xMKn6RR
mvirta
07.09.2022 20:25:16
Näyttäisi olevan jossain määrin normaalia lakkapinnan "checkingiä", jotkut kitarat merkkiin katsomatta tekevät tuota vanhemmiten. En usko että on mikään varsinainen lapavaurio(tm)

Checking kai koetaan ns. luonnolliseksi ikääntymiseksi ja on jopa yksi relikoinnin muoto. Itse en tekisi mitään, noita voi tulla lisääkin ajan myötä.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
p130
07.09.2022 20:36:03

mvirta: Näyttäisi olevan jossain määrin normaalia lakkapinnan "checkingiä", jotkut kitarat merkkiin katsomatta tekevät tuota vanhemmiten. En usko että on mikään varsinainen lapavaurio(tm)

Checking kai koetaan ns. luonnolliseksi ikääntymiseksi ja on jopa yksi relikoinnin muoto. Itse en tekisi mitään, noita voi tulla lisääkin ajan myötä.

Juuri näin, tuossa on hyvä alku kauniille ja katu-uskottavalle ikääntymiselle. Täkäläinen ilmasto saa tuollaista helposti aikaan.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)