Uto 08.03.2012 09:09:16 | |
---|
Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on? |
JuSu 08.03.2012 09:18:34 | |
---|
Uto: Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on? G-Major + midipoljin? Mikä tahansa moulinexi + erillinen swicheriloota (esim. Nobels MS-4)? JuSu |
oiva tumpeloinen 08.03.2012 09:23:13 | |
---|
JuSu: G-Major + midipoljin? Mikä tahansa moulinexi + erillinen swicheriloota (esim. Nobels MS-4)? JuSu Ei pääse G-Majorilla neljän kaapelin leikkeihin. Tosin mun mielestä kohtuullisen mielenkiintoinen ajatus lähteä liikkeelle ensin kytkentävaihtoehdoista. |
JuSu 08.03.2012 10:20:48 | |
---|
oiva tumpeloinen: Ei pääse G-Majorilla neljän kaapelin leikkeihin. Tosin mun mielestä kohtuullisen mielenkiintoinen ajatus lähteä liikkeelle ensin kytkentävaihtoehdoista. Jaa juu niin, eipä pääsekään. Aamuinen aivopieru. Mulla itselläni on vastaavassa käytössä 4CM:lla Line6 M13 + Nobels MS-4. JuSu |
Sammo 08.03.2012 11:56:13 | |
---|
Uto: Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on? Ilmeisesti etsit lattiamallista multiefektiä? Jos et, niin Behkun laudassa on releitä kaksi ja Lexiconin R1:ssä on myös kaksi relettä stereojakilla (ei varmaan löydy yhtä helpolla). "I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape." |