Aihe: ERIKOINEN kaupankäyntikeskustelu
1 2 3 4
petrip
23.03.2013 22:49:23
Itselläni on myynti-imoitus BOSSin DD-7:sta tällä palstalla ja olen saanut muutaman kyselyn pedaalista. Tässä ei sinänsä ole mitään poikkeavaa, mutta eräs nimimerkki kyllä ihmetyttää käytöksellään. Mitä mieltä olette tästä? Viiraako itselläni vai kaverilla? Keskustelusta on poistettu kaikki tunnistetiedot ***-merkillä.

Myynti-ilmoitus:
================
Myydään uudenkarhea Boss DD-7 Delay. Laatikko ja muu oheismateriaali mukaan. Pohjassa on Dual-Lockia valmiina pedaalilautaa varten. Alkuperäinen kumipohja mukaan.

Ei vaihtoja, kiitos.

Nouto tai lähetys. Ostajalle mahdolliset toimituskulut.

1. viesti:
==========
Moi! Voin ostaa ton Boss DD-7, mut siin on mun mielest 15e liikaa hintaa. Voin hakea ton, jos myyt 115e, sil hinnal noit yleensä myydään ja 130e pyynnit jää pyörimään tänne..
Asun ***, ni voin hakea sen., mikäli 115e sen myyt :)

Soittele tai paa tekstiviestiä mielummin ku pikaviestiä, ku en oo tääl enää usein.. *** :)

T. *** :)

1. vastaus
==========
Halvin torilla myynnissä oleva DD-7, mutta saat sen 125 eurolla.

-Petri

2. viesti
=========
Niin on halvin torilla oleva, koska halvemmat on menny heti ja kukaan ei osta käytettyä n.130e koska uuden saa viäl tingattuna Esim *** 160e.. Ei siin vaa oo järkee.. Oon ite ollu kauppias joskus ja UUDENVEROISEN käytetyn hinta on 0.6 X netin halvimman liikkeen ovh.. Eli toi sun on ihan liian kallis..

Ei millään pahalla, mut noin se vaan menee.. Mut voi olla että joku ton tohon hintaan ostaakin, onhan maailma täynnä hölmöjä :)

Valitettavasti 115e on mun tarjous, menee mulla tossa bensaakin JOS ton myyt, ni mulle se tulee maksamaan auton kylmäkäynnistyksineen sen n.125e

Ilmottele :)

2. vastaus
==========
Kukin tekee, minkä parhaaksi näkee. Ilman muuta sun kannattaa sitten ostaa pedaali ***, jos se on mielestäsi järkevämpi vaihtoehto. Ei ole mikään pakko ostaa mun pedaalia, vaikka se onkin käytännössä ihan uusi. Jonkin verran voin tingata noin yleisellä tasolla, mutta on ihmisiä ja sitten on ihmisiä. Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Kannattaisi vähän katsoa sinne peiliin joskus. Tuolla vuodatuksella, HUUTAMISELLA, haukkumisella, ihmeellisillä perusteluilla ja ties millä et anna kovin positiivista kuvaa itsestäsi, saatikka että haluaisin tehdä kauppaa kanssasi. Mutta Suomi on vapaa maa ja täällä saa sanoa mielipiteensä. Jokainen taaplaa tyylillään. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä..

-Petri

3. viesti
=========
? Haukkumisella? Enhän mä oo "haukkunu" ku hölmöjä hölmöiks ja ei totuuden sanominen ole haukkumista. Ihmeellisiä perusteluja? Toihan on kaupankäynnin ns."Nyrkkisääntö" jota moni noudattaa. ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITTAMINEN EI OLE HUUTAMISTA, VAAN JONKIN TIETYN ASIAN KOROSTAMISTA.

Eipä mua niin kovin paljon kiinnosta muiden mielipiteet, mulla menee ihan hyvin musamaailmassa ja muutenkin, teen musaa AMMATTILAISTEN kanssa. Kato vaikka Youtubesta videoita *** -bändistä, jos sä haluat musta "Kuvan" nähä, se on *** sanoittama bändi, oon se pitkähiuksinen vähän muita isompi tyyppi siinä. Se on valittu ***.. Että juu on mulla onnea valitsemallani tiellä :D :D :D :D :D

Mutta joo, ei tehdä kauppaa keskenämme, toivottavasti muistan nimimerkkisi, niin ei tule laitettua viestiä sulle, jos huomaan sulla olevan jotain kiinnostavaa myytävää..

Joten, morjens vaa.. :D
Hynkel
23.03.2013 22:53:07
Hahhaha, eipä tarvitse edes kertoa kuka on kyseessä... johan on taas...
C'é solo un Capitano.
Fantasmic
23.03.2013 22:55:49
Ei taas hyvää päivää. Jos ei ollut ostajakokelas se penaalin terävin kynä niin ei tässä myyjäkään kummoista kirkkautta osoita..
petrip
23.03.2013 22:59:07
Fantasmic: Ei taas hyvää päivää. Jos ei ollut ostajakokelas se penaalin terävin kynä niin ei tässä myyjäkään kummoista kirkkautta osoita..

Joo, myönnetään, että kuppi meni nurin. Mutta ei vaan jaksa tällaista.
Hynkel
23.03.2013 22:59:14
Fantasmic: myyjäkään

Ai...? En mie kyllä noin ajatellut...
C'é solo un Capitano.
Terry Pantheras
23.03.2013 22:59:23
Hynkel Belzepop: Hahhaha, eipä tarvitse edes kertoa kuka on kyseessä... johan on taas...

Kuka on tämä mystinen isokokoinen, pitkähiuksinen, menestynyt ja tod näk pronssinvärinen soturi katse horisontissa, joka jostain syystä kertoo hinnat 0,6:lla?
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
Kivijalka
23.03.2013 22:59:34
Repesin kylmäkäynnistyksen kohdalla. :D
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Terry Pantheras
23.03.2013 23:02:04
petrip: Joo, myönnetään, että kuppi meni nurin. Mutta ei vaan jaksa tällaista.

Oli tuo siun toinen vastaus ehkä turhan hyökkäävä.
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
Hynkel
23.03.2013 23:05:07
Terry Pantheras: Kuka on tämä mystinen isokokoinen, pitkähiuksinen, menestynyt ja tod näk pronssinvärinen soturi katse horisontissa, joka jostain syystä kertoo hinnat 0,6:lla?

Sama kaveri on nuissa muissakin kaupankäyntiketjuissa esillä suht taajaan. En nyt viitsi kertoa, voinhan siinä erehtyäkin, mutta veikkaan että nimimerkissä on ruumiinosa ja soitin. Aloittaja voi korjata jos meni ohi :)
C'é solo un Capitano.
petrip
23.03.2013 23:05:52
Terry Pantheras: Oli tuo siun toinen vastaus ehkä turhan hyökkäävä.

Johtuu ehkä siitä, että olen pari keskustelua käynyt jo aiemmin ikään kuin pohjaksi kyseisen kaverin kanssa. Mutta niin kuin sanottu, myönnetään myönnetään....
petrip
23.03.2013 23:10:50
Hynkel Belzepop: Sama kaveri on nuissa muissakin kaupankäyntiketjuissa esillä suht taajaan. En nyt viitsi kertoa, voinhan siinä erehtyäkin, mutta veikkaan että nimimerkissä on ruumiinosa ja soitin. Aloittaja voi korjata jos meni ohi :)

Olennaista ei tässä ole nyt kuka, vaan mitä ja miten.
Hynkel
23.03.2013 23:13:30 (muokattu 23.03.2013 23:15:33)
petrip: Olennaista ei tässä ole nyt kuka, vaan mitä ja miten.

Aivan totta, enkä minäkään halua nimiä näistä esiin. Sanotaan nyt vain että kohtalo ja kokemus, et ole yksin. Mutta kaikkea hyvää kaikille ja löysähköä pipoa ;)
C'é solo un Capitano.
petrip
23.03.2013 23:19:00
Mutta kaikkea hyvää kaikille ja löysähköä pipoa ;)

Juurikin näin :)
Gabe
23.03.2013 23:53:20
Hah.. :D Tunnistin muuten tämän kaverin heti.
the-Antero
23.03.2013 23:58:55

Haha, hyvä meininki :) kukahan tää ostaja oli. On mulla veikkaus kanssa :D hinta on ihan ok mun mielestä jos pedaali on kuin uusi. Itse ostin käytettynä tuon saman spedun 55€ halvemmalla mutta mulla kävi hyvä tuuri silloin ;)
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Jii-Gee
24.03.2013 00:19:10

Eipä mua niin kovin paljon kiinnosta muiden mielipiteet, mulla menee ihan hyvin musamaailmassa ja muutenkin, teen musaa AMMATTILAISTEN kanssa. Kato vaikka Youtubesta videoita *** -bändistä, jos sä haluat musta "Kuvan" nähä, se on *** sanoittama bändi, oon se pitkähiuksinen vähän muita isompi tyyppi siinä. Se on valittu ***.. Että juu on mulla onnea valitsemallani tiellä :D :D :D :D :D

Jos kert menee niinkin lujaa että..

- ei kiinnosta muiden mielipiteet
- menee hyvin musamaailmassa
- saa tehdä AMMATTILAISTEN kanssa
- videonäkyvyys kondiksessa
- on vielä onnea matkassa

..niin luulis että ei tarvii reuhoa kympin & kylmäkäynnistyksen kanssa ??!

Mutta joo, ei tehdä kauppaa keskenämme, toivottavasti muistan nimimerkkisi, niin ei tule laitettua viestiä sulle, jos huomaan sulla olevan jotain kiinnostavaa myytävää..

Noin siinä sit käy ku alkaa raskassarjalaisten kanssa, heti päätyy mustalle listalle.. olkaas ny sit varovaisia.
aristoteles666
24.03.2013 01:10:41

vähän muita isompi? siis läski??
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
naavanka_
24.03.2013 06:21:06
Aiheeseen liittyen on kyllä viimeaikoina ollut taas hassuja ihmisiä liikenteessä.
Mitä tahansa kysyy niin aina tulee hirveä selitys jostain mutta alkuperäiseen kysymykseen ei vastata ollenkaan.

Jää kyllä vastaamatta kun ei minullekaan vastata, vituttaa tuommonen.
Vilpur1
24.03.2013 07:23:50
Kivijalka: Repesin kylmäkäynnistyksen kohdalla. :D

Miksei tämä menestyvä artisti omista autotallia tai kauko-ohjattavaa webastoa? Epäilyttävää...
Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan...
Iiwana-80
24.03.2013 08:00:27 (muokattu 24.03.2013 08:00:49)
Jaa'a, kyllä se on aloittaja joka vie toisessa vastauksessaan (2. vastaus) keskustelun asian sivuun ja henkilökohtaisuuksiin. Kuten joku totesikin, niin ei ostajakanditaatin kynä ole sieltä tervävimmästä päästä, mutta eipä argumentoinnillaan loista myöskään ketjun aloittaja. On ihmisiä ja sitten on taas ihmisiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)