JuSu 10.05.2012 15:58:09 | |
---|
Moro! Sattui tuollainen silmiin.. Olisi kivasti kokoa kotelossa, ja portattu rakenne. En vaan kirveelläkään löytänyt valmistusmateriaalista mainintaa mistään, joten viitannee MDF:ään tai vastaavaan, tuskin lienee vaneria? Mutta meinaan vaan, että jos on hippanenkin tarttunut mojoa ja tonea Mr. Bognerilta tuohon lootaan, niin voisi olla hintansa väärti hyvinkin? http://www.thomann.de/fi/line6_dt25_112_extension_cab.htm Kukaan käpistelly moista? JuSu |
JuSu 25.05.2012 18:28:41 | |
---|
Nostanpa kerran, josko joku osaisi vastailla... JuSu |
aslak 08.08.2013 02:19:05 | |
---|
Mulla on kyseinen kaappi ja hyvä on jos vertaa esim brunetin, suhrin, englin vastaaviin joista kaikista kokemusta. Isohko soundi pienestä kaapista tosin kaappihan ei ole tässä kokoluokassa pieni vaan suurimmasta päästä. Kaikki muut mdf paitsi etulevy, portattu ja sisällä 'villaa' seinillä. Closed back mut ite tein siitä semi openin kun pidän enemmän open back soundista. Line6 Celestion ämyri loistaa etenkin raskaammassa menossa ei ole niin kireä ja fokusoitunut kuin esim V30. Suosittelen, ei ole edes pahan hintainen, hyvännäköinenkin. |
Antti1 08.08.2013 08:18:35 | |
---|
aslak: Kaikki muut mdf paitsi etulevy, portattu ja sisällä 'villaa' seinillä. Closed back mut ite tein siitä semi openin kun pidän enemmän open back soundista. Tämä kaikki kuulostaa mun mielestä hyvin omituiselta, mutta hyvä jos toimii. Refleksikotelon periaatteeseen vaan kuuluu se, että se on porttia lukuunottamatta täysin ilmatiivis. Sä käytännössä siis tuhosit kotelon virityksen. ;) "I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji |
aslak 17.08.2013 11:59:46 | |
---|
Niin se on niille jotka jotka tykkää takaseinäkaappisoundista ja kaapin rakenne, koko, matsku vaikuttaa yhtälailla open back setupeissa. |
Puavali 17.08.2013 13:03:19 | |
---|
Antti1: Tämä kaikki kuulostaa mun mielestä hyvin omituiselta, mutta hyvä jos toimii. Refleksikotelon periaatteeseen vaan kuuluu se, että se on porttia lukuunottamatta täysin ilmatiivis. Sä käytännössä siis tuhosit kotelon virityksen. ;) Niin tuhosin minäkin orangen transistori-combosta, kun poistin takakannen, ja saundi parani noin 75%. |