runrunrun 29.06.2023 02:42:04 (muokattu 29.06.2023 12:26:43) | |
---|
Sain käsiini pitkän haaveilun jälkeen Epiphone SG Tribute P90 -mallin. Hyvä ja virittimien sekä satulan osalta paranneltu, vähintään 10 vuotta vanha yksilö wraparound -tallalla. Olen todella vakuuttunut saundista ja "halpiskitaran" laadusta. Tykkään tuosta niin paljon että haluaisin hommata toisen vastaavan mutta TOM + stop tail -setupilla varustellun yksilön johon asennan joko Les Tremin tai Bigsbyn. Olen kampimiehiä nimittäin. Maestron vibrolat ei niinkään kiinnosta. Tässä ois sitten pari vaihtoehtoa.. mitä mieltä, onko nykyäänkin uutena saatava Epiphone SG classic worn p-90 hyvä peli, vai kannattaako panostaa kenties pari-kolme kertaa isompi summa ja metsästää reilu kymmenen vuotta sitten julkaistu Gibson SG Special '60s Tribute -malli jostain? Näissä molemmissa ois stop tail. Lawsuit mallit yms. muut mallit kiinnostaa myös, mutta P90-malleja on vähemmän ja vielä kun on aika tarkkaa tuon tallan kans. Kyllähän ne asentavat Bigsbyjä toki wrap-tallojenkin perään mutta käsittääkseni se ei ole ihan niin simppeli homma kun saattais kuvitella ja tykkään kyllä siitä että intonaatio on säädettävissä. Helpoin ois tuo stop tail johon Les Trem. "Play from your fucking heart!" - Bill Hicks |
benny 29.06.2023 11:10:38 | |
---|
runrunrun: Tässä ois sitten pari vaihtoehtoa.. mitä mieltä, onko nykyäänkin uutena saatava Epiphone SG classic worn p-90 hyvä peli, vai kannattaako panostaa kenties pari-kolme kertaa isompi summa ja metsästää reilu kymmenen vuotta sitten julkaistu Gibson SG Special '60s Tribute -malli jostain? Näissä molemmissa ois stop tail. Vain sä tiedät kannattaako sun maksaa Made in USA -kaiverruksesta, nitrolakasta, Gibsonin logosta ja openbook -lavasta premiumia. Itse maksaisin, tai siis olenkin maksanut. shitfuck inc. |
s151669 29.06.2023 12:40:26 | |
---|
Kaulaprofiilikin lienee Epiphonessa erilainen ? Riippuu mallista jne. Mulla on ollut käsissä Epin SG:tä ja Gibsonin. Kotiin asti päätyi Gibsoni, eikä ole lähdössä. Antikitarasankari. Siis basisti. |
chinaski79 30.06.2023 04:57:27 | |
---|
Mulla on jossain teini-iässä oleva Epiphone Standard, johon edellinen omistaja vaihtanut Toneriderin P90 Rebelit. Itse löin kiinni Les Tremin, tuloksena mainio käyttö-SG minimaalisella budjetilla. Gibson syyhytti hiljattain kun etsin Les Paulia, mutta lopulta senkin tyhjiön täytti paremmin kuin hyvin uudenkarhea viidensadan Slash Epi. Mutta ehkä jonakin päivänä Some people never go crazy.
What truly horrible lives they must lead.
Charles Bukowski |