Aihe: KitaraKamaTarjouksia
1
pappasfin
14.12.2022 16:57:48
Hei,

En löytänyt kitarakamoille mitään paikkaa, jonne voi vinkata jostain kitarakamojen tarjouksista tietoa porukalle joten laitoin tälläisen alulle tänne.

Jos jokun on nyt kattelemassa Lespaul tyylistä skittaa itelleen niin voi kenties zekata tämän Soundtoolsin Schecterin https://soundtools.fi/verkkokauppa/ … hecter-solo-ii-custom-gnat-ex-demo/

Normisti sh. hinta pyörii siellä 1590 - 1599 riippuen ostaako Suomesta vaiko ulkomaan Thomannilta ja tuon kyseisen hinta on 1199 euroa eli säästää vähän rahnaa jos tuohon päätyy.

Kokemuksesta voin todeta, että on hyvä kepukka (toki jokaisella oma mielipide).

Mutta zekatkaa jos tarvetta tuon tyyliselle skitalle.

Ylläpitäjä voi laittaa tämän pysyväksi ketjuksi jos haluaa ja voi myös laittaa paremman otsikon ketjulle jos niin katsoo parhaaksi.
PappaSFin
Jeszse
14.12.2022 18:33:29 (muokattu 14.12.2022 18:33:35)
Kai tää ois kelvannu, vaikka otsikko viittaakin toriin. https://muusikoiden.net/keskustelu/ … sts.php?c=15&t=221413&co=30
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
The Jack
14.12.2022 18:46:01
pappasfin: Hei,

En löytänyt kitarakamoille mitään paikkaa, jonne voi vinkata jostain kitarakamojen tarjouksista tietoa porukalle joten laitoin tälläisen alulle tänne.

Kaikki tarjoukset liikkeistäkin on monesti laitettu "Torilla halpaa juuri nyt" -ketjuun. Sinne ne eivät välttämättä kuuluisi, mutta olen syyllistynyt tuohon itsekin.

pappasfin:Ylläpitäjä voi laittaa tämän pysyväksi ketjuksi jos haluaa ja voi myös laittaa paremman otsikon ketjulle jos niin katsoo parhaaksi.

Ei välttämättä huono idea. Ainakin "Zvex (Fat) Fuzz Factoryn asetuksia" voisi poistaa tämän tilalta pysyvistä, kun 6 vuoden kommentointitauon jälkeen voinemme todeta aiheen olevan vähemmän enää ketään kiinnostava.

Itse en osta toistaiseksi yhtään mitään. Minulla on kutina, että taloustilanteen kurjistuessa kohtapuolin sekä liikkeistä että yksityisiltä saa hyviä diilejä. Black Fridayssä ei näkynyt vielä tästä alesta mitään merkkejä, mutta ehkä 3-4 kuukauden päästä. Tämä vuosi on mennyt halvalla, kun en ole ostanut edes yhtään kielisettiä tai plektraa. Varastossa piisaa vielä perustarpeita toiseksikin vuodeksi, mutta jos halvalla saisi vaihteeksi jotain kivaa niin olisi muutama ajatus jo hautuumassa.
pappasfin
15.12.2022 10:45:15
Jeszse: Kai tää ois kelvannu, vaikka otsikko viittaakin toriin. https://muusikoiden.net/keskustelu/ … sts.php?c=15&t=221413&co=30

Olis tuo ollu parempi paikka kun se mun alkuperäinen viesti tarjouksesta, jonka laitoin epähuomiossa tuonne tietokone/ohjelmistojen tarjouksiin ;D

Tuota toria jostain syystä en huomioinu ollenkaan kun ajattelin, että jos ohjelmisto/tietokone puolella on tarjousketju niin se voisi olla hyvä kitarakamoissakin.
PappaSFin
Jaketsu
03.07.2023 22:29:51 (muokattu 03.07.2023 22:30:36)
Nembrini Audiolla on vielä tovin summer sale tjsp. -80% sekä ota 3 / maksa 2. MP1 Prolle todella iso yläpeukku! Samaten se Darkglass mallinnos on myös oikein kiva bassolle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)