Juzzu 21.01.2003 15:51:47 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Teijo 21.01.2003 16:03:52 | |
---|
Jee samaa päällystystyyliä vois kokeilla vahvistimiinkin, keikka/roudauskokemukset vois aina piilottaa uudella teippipalasella. Näin käytettyjä autoja suosivana (?) olen usein harkinnut myös maastokuvioidun auton hankkimista/tekemistä, ajan myötä ruostetäplät vois näppärästi peitellä uusilla maaliplänteillä... |
Tompsi 21.01.2003 17:19:46 | |
---|
Woe rähmä, pitikö tästäkin tehdä oikein "teollinen" versio. Noh, ainakaan ei ulkonäköä enää pahenna parit teipin siivut hihnatappien ylitse. Siis onko tuossa ihan oikeasti teippiä niskassa vaiko vain teippiä muistuttava maalattu finish? Nuudeli itse mainosti jokaista kitaraa "uniikkina" eli ilmeisesti oikeat teipit? |
Juzzu 21.01.2003 19:25:35 | |
---|
Siis onko tuossa ihan oikeasti teippiä niskassa vaiko vain teippiä muistuttava maalattu finish? "Each guitar is individually wrapped, so every one is going to have its own 'fingerprint.'"
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Tompsi 21.01.2003 19:45:22 | |
---|
"Each guitar is individually wrapped, so every one is going to have its own 'fingerprint.'" No voi jönsson... innolla odotan sitä, kun tuosta tulee sellainen prestigemalli vessapaperipäällysteellä. |
benny 21.01.2003 21:50:46 | |
---|
On se Talman vaan niin vitun hieno kitara. Voisinkin mennä soittamaan kohta omallani!! THOHOHO :DDDDD |
soittoniekka 06.11.2013 02:05:57 | |
---|
Tulipa googlettaessa vastaan tämä aihepiiri. Löytyykö joltain tällainen? Koska mikäli (korjatkaa jos olen väärässä) ainut kappale suomenmaasta löytyy meikäläiseltä. Ainakin aikoinaan kun kepukan tilasin, oli se ainut kappale mitä suomeen oli toimitettu. (Ibanezin mukaan) sittemmin en tiedä onko näitä lisää maahan tuotu jälkeenpäin. Kitaraahan ei mistään enää saa... |