Virtalähde on alkuperäinen ja toimii, mutta pedaali on mykkä, mitään ulkoisesti havaittavaa vauriota en nähnyt kuoren sisällä.. Tietääkö kukaan onko pedaali itse korjattavissa tai löytyykö täältä jotain halukasta korjaamaan sitä? tai korjaavatko liikkeet ylipäänsä digitaalisia pedaaleita? |
Lippisvinos: Virtalähde on alkuperäinen ja toimii, mutta pedaali on mykkä, mitään ulkoisesti havaittavaa vauriota en nähnyt kuoren sisällä.. Tietääkö kukaan onko pedaali itse korjattavissa tai löytyykö täältä jotain halukasta korjaamaan sitä? tai korjaavatko liikkeet ylipäänsä digitaalisia pedaaleita? Kun sanot, että pedaali on mykkä, mutta virtalähde ehjä, niin pitääkö tämä tulkita siten, että pedaaliin syttyy valot, mutta ääntä ei tule? moving in stereo |
Lippisvinos: Virtalähde on alkuperäinen ja toimii, mutta pedaali on mykkä, mitään ulkoisesti havaittavaa vauriota en nähnyt kuoren sisällä.. Tietääkö kukaan onko pedaali itse korjattavissa tai löytyykö täältä jotain halukasta korjaamaan sitä? tai korjaavatko liikkeet ylipäänsä digitaalisia pedaaleita? tietokoneitahan nuo niinkö käytännössä ovat. Toki siinä voi hyvin olla jotakin mekaanista vikaa (jakit, juotokset tms.) itse lähtisin varmaan ensin selvittämään ohjekirjasta miten masiina resetoidaan ja seuraavaksi tutkailemaan firmiksen päivitystä tai uudelleen asennusta. Sitten ensimmäiseksi kysymystä valmistajalle, jälleenmyyjälle onko mitään tehtävissä..... sehän noissa tietokoneissa on, että tuppaavat olemaan vähän kertakäyttöisiä. Toisaalta nauhakaiuissa digitaaliset on niin paljon manuaalisia edellä ominaisuuksissa ettei niille oikein ole vaihtoehtoa. Toivon vilpittömästi ettei laitteessasi ole mitään vakavampaa ja että sen saa uudelleen toimimaan kohtuullisella vaivalla/kustannuksella. Olisi kiva jos päivität tähän ketjuun miten homma lopulta meni.... me muutkin opittaisiin jotain. Mukavat Kengät- Hittejä, joita kukaan ei kuuntele |