T3P3S 19.08.2023 21:09:34 | |
---|
Moi?! Elikkä mietein miten tunnistaa tällänen ysäri delay purkki? Alkoi kiinnostaa kun masiinan hinnat hipoi pilviä reverbissä?! Oli kattona 1300e ellen väärin nähnyt?? ja mulla pölyttyy tossa yks masiina aikas turhan panttina? Ihan huippis kuosissa ei ole mutta masiinasta saa parhaan viiveen ikinä..ilmoilkaa mitä tiedätte eri malleista? Omani maksoi joskus 1666e..jäi summa mieleen jostain kumman syystä.. erillinen muuntaja, nokka nupit, siis väkäset? Ei pyöreät? (mikähän oikea nimitys..) |
nikovirtala 19.08.2023 21:55:08 | |
---|
|
erty 19.08.2023 22:51:00 | |
---|
nikovirtala: jos englanti taipuu niin tässä on aika hyvää tarinaa Deluxe Memory Maneista ja reissueista: https://cornellazar.com/sound-of-sp … mory-man-deluxe-vintage-vs-reissues Tostahan noi kaikki tiedot jo löytyikin, hyvä artikkeli! Mulla on ollut molemmat, samanlainen ysäri reissue kuin alottajalla sekä orkkis 80-luvun malli. Muuta eroa ei tosiaan juuri ollut kuin virtalähde, saundas ja käyttäyty aika pitkälti samallailla. Reissuen myin kun ei ihan aktiivikäytössä ollut mut orkkis löytyy vielä. Uudemmista oon testannut sitä isompaa valualumiinista versiota sekä ihan uusinta nanoa. Nää oli aika kehnoja esityksiä alkuperäseen verrattuna, etenkin nano. Mitä tulee hintoihin niin molemmat kasari ja ysärimallit liikkuu useesti 400-800€ välillä, menee monesti myyjillä jopa sekasin. Torilla voi joutua nipistämään satasen tai kaks pois riippuen kunnosta. Yli tonnin pyynnit lienee museokuntosia kaikilla orkkis tilpehööreillä. |
Zammy 19.08.2023 23:46:35 | |
---|
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
PIM 22.08.2023 11:00:58 | |
---|
T3P3S: Moi?! Elikkä mietein miten tunnistaa tällänen ysäri delay purkki? Alkoi kiinnostaa kun masiinan hinnat hipoi pilviä reverbissä?! Oli kattona 1300e ellen väärin nähnyt?? ja mulla pölyttyy tossa yks masiina aikas turhan panttina? Ihan huippis kuosissa ei ole mutta masiinasta saa parhaan viiveen ikinä..ilmoilkaa mitä tiedätte eri malleista? Omani maksoi joskus 1666e..jäi summa mieleen jostain kumman syystä.. erillinen muuntaja, nokka nupit, siis väkäset? Ei pyöreät? (mikähän oikea nimitys..) Sama juttu itelläkin. Mulla pitäis olla treeniksellä tollanen 90-lukulainen 24v ulkoisella virtalähteellä oleva DMM. Onpa hyvä etten ole joskus antanut karkkirahalla eteenpäin. En ole kyllä vuosiin sitä käyttänyt, enkä edes nähnyt, mutta pitääpä tänään kaivella kätköjä, kun on treenitkin pitkästä aikaa. Mitähän tollasesta kehtais kotomaassa pyytää? Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Zammy 22.08.2023 12:49:44 | |
---|
PIM: Mitähän tollasesta kehtais kotomaassa pyytää? Varmaan jonkun 300 siitä saattaa joku maksaa, hyvällä tuurilla vähän enemmänkin. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |