Aihe: Marshall vintage modern putket
1
masoni
12.08.2023 14:20:18
Pitää tilata vanhaan luottomarsuun pääteputket(kt66) ja vaiheenkääntöputki myös joka on 12ax7.Mitähän kannattaisi laittaa.?On vuosia ollut
tuo marsu komerossa ja on vähän päässyt unohtumaan muistista nämä putkiasiat
Aikoinaan paljonkin mulkkasin putkia ko. laitteeseen ja eroja oli saundissa kyllä.Vintage modern on aika vahvasti JTM 45 henkinen laite.Eli vois olettaa että samat putket toimii..
gemisti
12.08.2023 14:24:17 (muokattu 12.08.2023 14:24:43)
edit. ei mitään
she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
B-tone-flat
13.08.2023 09:30:07
TAD:n putkista mä olen tykännyt sekä etu- että pääteasteessa joten niitä suosittelen. Vaiheenkääntäjän putkesta kovasti maailman foorumeilla kinastellaan. Balansoitu vai ei jne. Kunhan on laadukas niin pitäis toimia. Hifistellä voi aina. Kysele suosituksia vaikka Uraltonesta. Hinnatkin heillä suht kohdallaan.
"If it wasn't for the bad luck, I wouldn't have no luck at all" -W.Bell
nightbird
13.08.2023 12:04:05
Jos on vuosia ollut varastoituna kannattaa myös ensin puhallella pölyt pois ja irroittaa chassis ja ainakin silmä-määräisesti katsella konkkien kunto ja ympäristö. Jos näkyy
mitään valumajälkiä niin konkat vaihtoon.
Mho
14.08.2023 11:41:51
B-tone-flat: TAD:n putkista mä olen tykännyt sekä etu- että pääteasteessa joten niitä suosittelen. Vaiheenkääntäjän putkesta kovasti maailman foorumeilla kinastellaan. Balansoitu vai ei jne. Kunhan on laadukas niin pitäis toimia. Hifistellä voi aina. Kysele suosituksia vaikka Uraltonesta. Hinnatkin heillä suht kohdallaan.

Uraltonesta olen itse nettisivujen kautta kysellyt ja Kankaanpään Mikko hyvinkin nopeasti on antanut suositukset. Voin suositella kyseistä firmaa vuosien kokemuksella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)