Aihe: Super 58 custom humpparit
1
espguitarr
11.08.2023 14:08:10 (muokattu 11.08.2023 14:08:48)
Onko kellään kokemusta super 58 custom humppareista? Netissä mainitaan että olisi lämpimän ja pehmeän sävytteinen mutta haluan kuulla aidon mielipiteen teiltä muusikoilta kun täällä niitä vilisee niin perkeleesti, ajattelin siis vaihdattaa Gibson es335 uudet mikit niin mietin että onko näistä mihinkään?
hallu
11.08.2023 16:57:01
espguitarr: Onko kellään kokemusta super 58 custom humppareista? Netissä mainitaan että olisi lämpimän ja pehmeän sävytteinen mutta haluan kuulla aidon mielipiteen teiltä muusikoilta kun täällä niitä vilisee niin perkeleesti, ajattelin siis vaihdattaa Gibson es335 uudet mikit niin mietin että onko näistä mihinkään?

Siis puhutaanko tässä nyt niistä klassisista mikeistä joita Ibanez käytti joissakin malleissaan? jotka on niitä Maxxonin tekemiä?

Mulla on tällä hetkellä yhdessä kitarassani sellaiset ja yhdessä aikaisemmassa kitarassani on ollut sellaiset. Niissä on lämmin tsoundi, mutta mun fiilis on että niissä on sellaista keskialueen korostusta joka tekee soundiin tietynlaista tiukkuutta ryhtiä ja toimii kyllä hyvin. Kaulamikkikään ei muhjuunnu edes säröillä, mutta joskus jouduin hakemaan sopivaa eq:ta siihen kun meinasi siihen keskelle tulla semmoista pörinää josta en pitänyt. Sen sai kyllä aisoihin ja taisin itse päätyä vaihtamaan toiseen kaappiin elementit ja taas kombon elemttiin toisen kaapin :-). Mulla siis oli akustisessa sähkökitarassa Ibanez FG100 kyseiset mikit ja soittelin Fenderin 74 vuosimallin vibrochampilla niin oli ihana parivaljakko. Toinen kitara on edelleen Ibanz AR300 vuodelta 81 ja vahvistimena on ollut Mesa TA15, Mesa mark IV-A ja Mesa mark V kaappeina Zilla fatboy ja Änäkäinen rumble.
Mukavat Kengät- Hittejä, joita kukaan ei kuuntele
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)