Hankin otsikon mukaisen laitteen ja kuulostaa hyvältä, mutta..Appia en saa mitenkään kytkettyä?! BT-kaiuttimena saa toimimaan kyllä, mutta itse Appi, jolla saisi vahvistinmalleja ym. vaihdettua ei vaan yhdistä?! Onko samanlaisia kokemuksia ja onko vinkkejä, millä korjaantuis?! ...no ei vaineskaan;) |
jarkki: Hei. Minulla oli samanlainen ongelma puhelimen kanssa. Bluetooth yhdisti kyllä mutta katkaisi yhteyden jatkuvasti. Muutin puhelimen virkistystaajuuden 60 herziin ja ongelma katosi. Tai laittaa puhelimen virransäästötilaan niin näytön virkistystaajuus putoaa 60 herziin ja appi toimii. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
jarkki: Hei. Minulla oli samanlainen ongelma puhelimen kanssa. Bluetooth yhdisti kyllä mutta katkaisi yhteyden jatkuvasti. Muutin puhelimen virkistystaajuuden 60 herziin ja ongelma katosi. Mulla taas on se, että ei yhdistä lainkaan. Nähtävästi joku asetuksellinen syy, koska kokeilin työkännyllä ja sillä yhdisti ongelmatta!? Pääasia tietysti, että pääsee edes jollain käyttämään! Mikähän lienee nyt sitten tuossa mun siviilipuhelimessa, kun sama merkki + uudempikin, kun tuo työkännykkä!? Kokeilin tuota virransäästöniksiäkin, mutta ei ollu vaikutusta. ...no ei vaineskaan;) |