Aihe: Fender Strato MIM ja ongelma kammen kanssako, ei pysyy vireessä
1
Guri
30.10.2023 18:53:12
Vaihdoin tuossa 9-kielet 10-kieliin ja nyt olen soitellut rautalankaa 2 viikon ajan ja käyttänyt kampea melko paljon. Nyt kitaran vire ei pysy paikallaan ollenkaan. Välillä ylhäällä ja välillä alhaalla. Aikomus viedä kyllä kitara huoltoon mutta nyt tarvitsisi saada jokin pika ohje, miten homma korjaantuisi. Nim. Pappa 61v
gemisti
30.10.2023 19:49:55 (muokattu 30.10.2023 21:47:22)
Guri: Vaihdoin tuossa 9-kielet 10-kieliin ja nyt olen soitellut rautalankaa 2 viikon ajan ja käyttänyt kampea melko paljon. Nyt kitaran vire ei pysy paikallaan ollenkaan. Välillä ylhäällä ja välillä alhaalla. Aikomus viedä kyllä kitara huoltoon mutta nyt tarvitsisi saada jokin pika ohje, miten homma korjaantuisi. Nim. Pappa 61v

Kaipa se paksumpiin kieliin mennessä ekana kannattaa katsoa ahistaako satula? Luulisi tietty tehtaalta lähtiessä sopivan 10-kielillekin. Lyijykynää itse olen hinkannut satulan uriin liukasteeksi, ja satulaviiloilla sitten jos ei muu auta.

E: ja olihan sellainen vetomiehen niksi, että hinkuttaa uria punotuilla kielillä hiukan eestaas, jos ei viiloja löydy. Mutta siinä voi tietty käydä vahinko jos onnistuu samalla vetämään uraa syvemmäksi.
she sounds like a bag of cats Purple Reckoning
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)