AngieRainbow 26.11.2023 15:08:59 | |
---|
Hei, Olen joskus saanut joltain muusikoiden.netin jäseneltä (en muista keneltä) tämmöisen johdon, millä pystyy yhdistämään normi 9v pariston kitarapedaaliin esim Boss ja vastaavat. Mistä tämmöisiä pystyy/kannattaa ostaa? https://muusikoiden.net/dyn/users/179716.jpg Kiitos!! What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
73nd3r 26.11.2023 15:16:31 | |
---|
|
AngieRainbow 26.11.2023 15:53:31 | |
---|
Tekiskö joku mulle pari tommosta maksua vastaan? What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
nightbird 26.11.2023 16:04:52 (muokattu 26.11.2023 16:05:14) | |
---|
AngieRainbow: Tekiskö joku mulle pari tommosta maksua vastaan? Partcon hinta on 2,58 eur. Ei kai maksun takia edes kolvia kannata lämmittää koska tuolle hinnalle ei pysty kilpailemaan. Osta tatrvikkeet ja teetä kaverilla jos se tekis ilmaiseksi. Tulee nimittäin kalliimmaksi tuntemattomalla teettää ;=) |
samiko 26.11.2023 16:38:40 (muokattu 26.11.2023 16:47:32) | |
---|
poisto |
AngieRainbow 26.11.2023 16:39:31 | |
---|
No, perhana. Mistä tommosen DC liittimen voi ostaa, mikä tulee siihen pedaaliin? What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Swan 26.11.2023 17:17:11 | |
---|
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
zedder 26.11.2023 17:19:01 (muokattu 26.11.2023 19:52:13) | |
---|
Vastaukseni yhteiskunnallisiin haasteisiin on: Kanada. |
AngieRainbow 26.11.2023 17:44:09 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Swan 26.11.2023 17:53:32 | |
---|
AngieRainbow: Noissa Voodooo Labin tuotteissa lukee: "Not designed to power an effect pedal by connecting a battery!" ja "not suitable for powering an effects pedal by connecting a battery" Nuo on kai tarkoitettu pedaaleille, mitkä toimii vain paristolla, eli missä ei ole ollenkaan jakkia ulkoiselle virtalähteelle? Kyl, ne on tarkoitus kytkeä pedaalin omaan patteriklipsiin, eli napaisuus on väärin päin. Kolvihommiin siis joutuisi joka tapauksessa. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
zedder 26.11.2023 17:53:48 | |
---|
AngieRainbow: Noissa Voodooo Labin tuotteissa lukee: "Not designed to power an effect pedal by connecting a battery!" ja "not suitable for powering an effects pedal by connecting a battery" Nuo on kai tarkoitettu pedaaleille, mitkä toimii vain paristolla, eli missä ei ole ollenkaan jakkia ulkoiselle virtalähteelle? Ei noissa mitään älyä ole, eli jos kuvassasi ollut toimii niin kyllä noiden pitäisi myös toimia jos vain napaisuus on oikea. Vastaukseni yhteiskunnallisiin haasteisiin on: Kanada. |
zedder 26.11.2023 17:55:37 | |
---|
Swan: Kyl, ne on tarkoitus kytkeä pedaalin omaan patteriklipsiin, eli napaisuus on väärin päin. Kolvihommiin siis joutuisi joka tapauksessa. Jompi kumpi Thomannin tuotteista on oikein päin. Vastaukseni yhteiskunnallisiin haasteisiin on: Kanada. |
Swan 26.11.2023 17:58:56 | |
---|
zedder: Jompi kumpi Thomannin tuotteista on oikein päin. R ei tarkoita reverseä vaan right anglea. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
dropD 26.11.2023 18:37:25 | |
---|
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
nightbird 26.11.2023 19:06:08 (muokattu 26.11.2023 19:06:35) | |
---|
dropD: Ei kannata alkaa itse kolvailemaan https://uraltone.com/dc-adapteri-dc … center-negative-paristoneppari.html En nyt muutenkaan ymmärrä oikein....jos spedussa on DC runkoliitin niin aika varmasti siellä missä soitetaan sähköistä musiikkia löytyy myös verkkosähkö. Mikä idis noissa on? Paitsi jos ei halua sähköistää pedaalilautaansa ja soittaa akkukamoilla ? Samalla helpottaa pariston vaihtoa... tuohan roikkuu siinä spedussa niinkuin lehmän kieli ulkona.. Eihän minun tietty tarviikaan ymmärtää, joku on keksinyt markkinaraon. |
erty 26.11.2023 19:29:47 | |
---|
Klassista mnettiä. Eka sivukaupalla vääriä malleja sekä "tee ite" ehdotukset ja sit kun linkataan oikee malli niin sit kyseenalaistetaan alkuperäinen käyttötarkotus :D Onneks löyty oikee malli ja vielä halvalla kotimaasta! |
AngieRainbow 26.11.2023 19:37:43 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
AngieRainbow 26.11.2023 19:43:38 | |
---|
nightbird: En nyt muutenkaan ymmärrä oikein....jos spedussa on DC runkoliitin niin aika varmasti siellä missä soitetaan sähköistä musiikkia löytyy myös verkkosähkö. Mikä idis noissa on? Paitsi jos ei halua sähköistää pedaalilautaansa ja soittaa akkukamoilla ? Samalla helpottaa pariston vaihtoa... tuohan roikkuu siinä spedussa niinkuin lehmän kieli ulkona.. Eihän minun tietty tarviikaan ymmärtää, joku on keksinyt markkinaraon. Mulla ei ole varsinaista pedaalilautaa, vaan muutama irto spedu, mistä sitten käyttötarkoituksen mukaan yleensä otan yhden tai kaksi mukaan eri treeniksille ja keikoille. Koen ton mukavammaksi, kuin virtalähteen käytön ja jotenkin ei oo sit sitä hurinaa ja ongelmia keikoillakaan ollut. Tärkeää vaan keikalle laittaa aina ihan uusi paristo. Se yks pedaali on yleensä ihan siinä vahvarin päällä ko liittimellä, että ei se paristo mulla missään lattialla pyöri. Siis ihan vaan omaan käyttötarkoitukseen toi on sopinut toi hyvin. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Swan 26.11.2023 20:23:12 | |
---|
nightbird: En nyt muutenkaan ymmärrä oikein....jos spedussa on DC runkoliitin niin aika varmasti siellä missä soitetaan sähköistä musiikkia löytyy myös verkkosähkö. Mikä idis noissa on? Paitsi jos ei halua sähköistää pedaalilautaansa ja soittaa akkukamoilla ? Samalla helpottaa pariston vaihtoa... tuohan roikkuu siinä spedussa niinkuin lehmän kieli ulkona.. Eihän minun tietty tarviikaan ymmärtää, joku on keksinyt markkinaraon. Jos virtalähde sippaa keikalla, tuo on nopeampi vararatkaisu kuin viritellä joku 1-Spot tai vastaava tilalle. Lisäksi kotona pedaaleita testatessa tuollainen on huikean kätevä olla hollilla. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
zedder 26.11.2023 22:29:02 | |
---|
Swan: R ei tarkoita reverseä vaan right anglea. Napaisuudesta olet kyllä oikessa. Sitä kuitenkin ihmettelen, että millainen on L eli left angle -versio? Vastaukseni yhteiskunnallisiin haasteisiin on: Kanada. |