chienne 16.02.2024 17:37:45 | |
---|
Eli, tarkoitus ois lähteä esiintymään yksin puoliakustisen kitaran kanssa ja laulaa. Mitä kamoja mun tarvii hommata? Lähetään siis nollasta kamojen osalta. Oletetaan että keikkapaikalla ei ole mitään. -Sweet Child- |
Lennu 16.02.2024 17:42:47 | |
---|
Mulla on pieniin paikkoihin Bose S1 pro https://www.thomann.de/fi/bose_s1_p … t3sHzxbhBLP3vMokMWQ9HBoCf7EQAvD_BwE Ja vähän isompiin sitten pari Db Technologiesin aktiivikaiutinta ja Behringer Xair 18 mikserinä. Siis pädiohjattava mikseri. Mikit ja piuhat tietty. Bosen ämpärissä on se hyvä, että siinä menee yhdellä kantamisella koko hoito ja se vie vähän tilaa, eli kapakkikaan ei menetä asiakaspaikkoja mun paskan musan takia :D Autistinen binääriaivo. |
samiko 16.02.2024 20:25:23 (muokattu 16.02.2024 20:28:04) | |
---|
chienne: Eli, tarkoitus ois lähteä esiintymään yksin puoliakustisen kitaran kanssa ja laulaa. Mitä kamoja mun tarvii hommata? Lähetään siis nollasta kamojen osalta. Oletetaan että keikkapaikalla ei ole mitään. Jos ei mitään sen suurempaa hifistelyä tms: - aktiivikaiutin tai kaksi, koko, tehot ja hinnat tarpeen mukaan. - pieni mikseri missä ainakin kaiku - kaiutinstandit - laulumikrofoni - mikrofonistandi - kaapelit mikserin ja kaiuttimien väliin - tarpeeksi jatkojohtoja - mikrofonikaapeli - instrumenttikaapeli elektroakustisen ja mikserin väliin - jos oikeasti puoliakustinen niin suosittelen jotain pientä kitaravahvistinta tai mallintavaa. - muutama ylimääräinen piuha spareksi |
Laulava Kylätohtori 17.02.2024 11:12:04 | |
---|
Lennu: Mulla on pieniin paikkoihin Bose S1 pro https://www.thomann.de/fi/bose_s1_p … t3sHzxbhBLP3vMokMWQ9HBoCf7EQAvD_BwE Ja vähän isompiin sitten pari Db Technologiesin aktiivikaiutinta ja Behringer Xair 18 mikserinä. Siis pädiohjattava mikseri. Mikit ja piuhat tietty. Bosen ämpärissä on se hyvä, että siinä menee yhdellä kantamisella koko hoito ja se vie vähän tilaa, eli kapakkikaan ei menetä asiakaspaikkoja mun paskan musan takia :D Ei asiakaspaikkoja, mutta entä asiakkaita? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Lennu 17.02.2024 13:08:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei asiakaspaikkoja, mutta entä asiakkaita? No niitä aivan varmasti Autistinen binääriaivo. |
McLeach 17.02.2024 15:13:18 | |
---|
chienne: Eli, tarkoitus ois lähteä esiintymään yksin puoliakustisen kitaran kanssa ja laulaa. Mitä kamoja mun tarvii hommata? Lähetään siis nollasta kamojen osalta. Oletetaan että keikkapaikalla ei ole mitään. Oletan, että elektroakustinen, ei puoliakustinen? |
Tympee Huttunen 17.02.2024 15:28:02 (muokattu 17.02.2024 15:28:11) | |
---|
|
Durty 17.02.2024 16:12:47 | |
---|
|
nightbird 17.02.2024 19:31:59 | |
---|
Tuollaisia "joka paikkaan taipuvia" akustisen vahvistimia on nykyisin lähes joka valmistajalla, tässäkin ketjussa jokainen tarjoaa omaa merkkiä argumentilla mulla on tai pärjää isommassakin paikassa. Kyllähän ne kaikki varmaan paikkansa täyttää ja toimii, eroja kuitenkin on.Ehdotan siis kierrosta musaliikkeissä ja testailla eri valmistajien laitoksia. Ja testata myös sen laulun kanssa sen kautta soitettuna.Toiset toimii toiset ei tässä kombossa, testiä siis ja omia lähtökohtia miettien ja painottaen. Olkoon se Fenkku, AER ,Tanglewood tai joku muu, sopiva varmaan löytyy. |