Sam Hotman 22.07.2007 14:19:44 (muokattu 22.07.2007 14:22:05) | |
---|
Moi. Tiedän että tästäkin on monta sataa aihetta, mutta vaikka olen hakua käyttänyt en ole saanut kunnolista vastausta. Elikkä tarkoitus olisi ostaa tässä parin kuukauden aikana uusi sähkökitara budjetti olisi 700 euron molemmin puolin. Soittelen monenlaista metallia. Olisi hyvä jos sillä lähtisi kasarihevit, power metallit ja thrash metallit. Floikka pitäisi olla. Itse olen ajatellut Ibanezin S470 ja siihen laittaisin vielä Evolutionit tallaan ja ehkä kaulaankin. Tuosta S470 väri vaihtoehdoista löysin netistä jonkun tuollaisen parin vuoden vanhan värin joten en tiedä saako niitä enää suomesta, kyllä siitä muukin väri käy mutta hienoin omasta mielestäni olisi se. En oikein ymmärrä kun tuosta s470:stä on eri maissa eri värit. Tuossa kuvat värivaihtoehdoista http://www.guitar.com.au/guitars/el … nez/model=s470dxqm&color=2.html http://www.thomann.de/fi/ibanez_s470bk.htm http://www.thomann.de/fi/ibanez_s670fm_atf.htm http://www.ooshop.es/images/s470dxqm.gif http://www.ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=S470DXQM&c=RVK Noista ensimmäinen ja toiseksi viimeinen ovat vissiin niitä vanhoja värejä ja viimeinen on vissiin joku amerikan väri kun se oli ibanezin amerikan sivuilla Niin ja vahvistimena toimii Vox AD30VT. Jos tiedätte jonkun paremman kun tuon S470 nii laittakaas ehdotuksia. Edit: Niin ja olen käynyt kokeilemmassa tuota S470 ja hyvin se käteen sopii. LOL |
InYourFace90 22.07.2007 15:05:19 | |
---|
Niinno mites olisi se perus Ibanez RG1570? Ite sain levytukusta tingittyä 770€. En sitten tiiä sopiiko käteen, mutta mulle se on loistava skitta. V7 & V8 mikit tosin ei oo mitään hirveen laatukamaa, mutta mikit voi aina vaihtaa. Mulle ne toistaiseksi kelpaa hyvin. Up The Irons! |
Sam Hotman 22.07.2007 15:12:51 | |
---|
Niinno mites olisi se perus Ibanez RG1570? Ite sain levytukusta tingittyä 770€. En sitten tiiä sopiiko käteen, mutta mulle se on loistava skitta. V7 & V8 mikit tosin ei oo mitään hirveen laatukamaa, mutta mikit voi aina vaihtaa. Mulle ne toistaiseksi kelpaa hyvin. Tuo RG on yksi mitä olen ajatellut, mutta se on melkein 200e kalliimpi kuin tuo S joten sitten jäisi mikki rahat pois. Enkä oikein tiedä tuosta Edge Pro tallasta kun se on joillain hajonnut. LOL |
karikko 22.07.2007 15:15:02 | |
---|
Minnonen kaula tossa 470 ibanezissä on? Mulla on Ibanez sa260fm ja siinä on mielestäni hyvä kaula kun on kohtuu ohut.Siis ei mikää straton paksukaula. |
InYourFace90 22.07.2007 15:18:57 | |
---|
Tuo RG on yksi mitä olen ajatellut, mutta se on melkein 200e kalliimpi kuin tuo S joten sitten jäisi mikki rahat pois. Enkä oikein tiedä tuosta Edge Pro tallasta kun se on joillain hajonnut. Parempaa tallaa saat hakea. Kestää ties mitä venkutusta. Jos jollain on hajonnut niin siinä on joku valmistusvirhe ollut. Up The Irons! |
Sam Hotman 22.07.2007 15:20:28 | |
---|
Minnonen kaula tossa 470 ibanezissä on? Mulla on Ibanez sa260fm ja siinä on mielestäni hyvä kaula kun on kohtuu ohut.Siis ei mikää straton paksukaula. Mullakin on toi sa260. Sen 470 kaula on 0,5mm ohuempi. LOL |
LaXu 22.07.2007 15:46:04 | |
---|
Tuo RG on yksi mitä olen ajatellut, mutta se on melkein 200e kalliimpi kuin tuo S joten sitten jäisi mikki rahat pois. Enkä oikein tiedä tuosta Edge Pro tallasta kun se on joillain hajonnut. Osta käytettynä. Sama kepukkahan tuo on käytännössä kuin vanhemmat RG5xx sarjan mallit. 400-500€ pitäisi saada, joskus jopa vaihdetuilla mikeillä. Eli RG5xx, RG6xx ja RG7xx mallit katsastukseen. |
Sam Hotman 22.07.2007 16:01:44 | |
---|
Kun kaikki tässä puhuvat tuosta RG:stä. Niin voisiko joku kertoa miksi se olisi parempi kuin S sarjalainen? |
KUNU 22.07.2007 17:39:51 | |
---|
Kun kaikki tässä puhuvat tuosta RG:stä. Niin voisiko joku kertoa miksi se olisi parempi kuin S sarjalainen? RG:ssä on 24 nauhaa ja erilainen kaulaprofiili(on myös kapeampi kaula). S-mallin runko on ainakin mulle aivan liian ohut, en tykkää. Myös tallat ovat erilaiset, S-mallin talla oli aivan kivan tuntoinen, mutta Edge sopii paremmin kampikikkailuissa mulle. Kokeilemalla sen eron huomaa. |
Faceless 22.07.2007 19:29:14 | |
---|
Kun kaikki tässä puhuvat tuosta RG:stä. Niin voisiko joku kertoa miksi se olisi parempi kuin S sarjalainen? Kaikista helpoin itse kokeilla. Kyllä sen huomaa kumpi on paremmantuntoinen, jos ei puhuta osista ja materiaalista. |
ravensoul 22.07.2007 20:33:32 | |
---|
Mä oon kans kuolannu tollasta S-sarjalaista. Ainut, että Ibanezin nerojen ultimaattisen suppea väripolitiikka eri mallien suhteen närästää meikää aika pahasti. Jos malli on mikityksen ja otelaudan suhteen just passeli, ni ei, saatavana pelkkä törkeääkin törkeämpi musta. Saatana, olisko niin vaikeaa vähä laajentaa pintakäsittelyvaihtoehtoja.. Njoo, postauksen informaatioarvo pakkasen puolella, kunhan avauduin. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
LaXu 22.07.2007 22:52:53 | |
---|
Mä oon kans kuolannu tollasta S-sarjalaista. Ainut, että Ibanezin nerojen ultimaattisen suppea väripolitiikka eri mallien suhteen närästää meikää aika pahasti. Jos malli on mikityksen ja otelaudan suhteen just passeli, ni ei, saatavana pelkkä törkeääkin törkeämpi musta. Saatana, olisko niin vaikeaa vähä laajentaa pintakäsittelyvaihtoehtoja.. Njoo, postauksen informaatioarvo pakkasen puolella, kunhan avauduin. Miten niin ei värivaihtoehtoja? Onhan niillä ainakin 10 eri variaatiota mustasta! ;) |
kojones 22.07.2007 23:04:36 (muokattu 22.07.2007 23:06:06) | |
---|
Kun kaikki tässä puhuvat tuosta RG:stä. Niin voisiko joku kertoa miksi se olisi parempi kuin S sarjalainen? Ei ne oo parempia, ne on erilaisia. Mun mielestäni saarnirunkoisessa RG:ssä on tuhnu soundi, S mahonkirunkoineen räyhää paljon paremmin. Ja kyseessähän on vain mun mielipiteeni, toiset tykkää muusta ;) |
Jaz 22.07.2007 23:21:34 | |
---|
Niinno mites olisi se perus Ibanez RG1570? Ite sain levytukusta tingittyä 770€. En sitten tiiä sopiiko käteen, mutta mulle se on loistava skitta. V7 & V8 mikit tosin ei oo mitään hirveen laatukamaa, mutta mikit voi aina vaihtaa. Mulle ne toistaiseksi kelpaa hyvin. Sen kummemmin tuntematta tinkimistapaasi, tuohon hintaan miltei saman mallin saa kun vain kysyy kyseisen mallin myyntihintaa. Lähtöhinnaltaan ko. malli on levytukussa 1075e. En muista tähän hätään mallia, mutta se on muuten sama kuin tuo, mutta dimarzion mikeillä. |