Dr. Lazer 23.10.2002 15:21:59 | |
---|
Niin, ostinpa tossa olohuonestyrkkariksi tollaisen Voxin Cambridgen, ja huomasin että ne kulmat on aikas suojattomat ( vrt. ei minkäänlaisia kulmapaloja ). Noh, tilasinpa sitten neuvokkaana ukkona 8 kulmapalaa, mutta miula ei oo välineitä / uskallusta lähteä niitä itse kiinni laittelemaan... Eli mihinkä voipi styrkkarin roudata jos haluisin jonkun lyövän ne palat kiinni sinne kulmiin..? Hoitaako sen kuka tahansa timpuri vai kannattaako viedä esim. jonnekin soitinliikkeeseen? Ja millaset ruuvit niihin käy? Oon kuullut että sellaiset 1,5 x 10 kokoset tavalliset puuruuvit kävis hyvin. Oiskohan ne sopivat? |
Fortune 23.10.2002 15:29:50 | |
---|
No kyllähän tuon verran itsekin uskaltaa. Tavallisilla lyhyillä puuruuveillä ja ruuvitaltalla vain. Ei siinä mitään vahinkoa voi tulla ja kulmapala asentuu joka tapauksessa oikeaan asentoon. Jos minä olen asentanut kulmapalat vahvistimeen ja jopa kolvannut piuhoja (hoho), niin kyllä sinun nyt tuon verran pitää osata tulevilla kirurginsormilla. Tämä oli haaste :P |
-Q- 23.10.2002 15:34:45 | |
---|
No jos haluat maksaa siitä paljon niin vie johonkin soitinliikkeeseen :) ..Tuota, miksi et uskalla ? Onko ne siis ruuvattavia ja niissä on reiätkin valmiina ? Jos ei, niin kannattaisiko sittenkin käyttää liimaa ? voisi tulla siistimpi.. Jos ruuvit on se ratkaisu, niin ruuvien kokohan määräytyy niiden reikien ja materiaalin paksuuden mukaan. Senttiä syvemmälle uppoavaa ruuvia lienee turha valkata. |
Dr. Lazer 23.10.2002 15:50:14 | |
---|
Haaste otettu vastaan =) Täytynee yrittää unohtaa tuo perfektionismi vähäksi aikaa ja kaivaa taltta esiin... |
Fortune 23.10.2002 15:57:48 | |
---|
Täytynee yrittää unohtaa tuo perfektionismi vähäksi aikaa ja kaivaa taltta esiin... Jos sinusta tulee kardiologi, niin taidanpa tatuoida rintaani ambulanssimiehiä varten "lääkärien mustan listan", johon pääset heti ykköspaikalle. Minusta tulee onneksi insinööri, ei tarvitse osatakaan mitään ;)
|
Dr. Lazer 23.10.2002 15:59:41 | |
---|
Jos sinusta tulee kardiologi, niin taidanpa tatuoida rintaani ambulanssimiehiä varten "lääkärien mustan listan", johon pääset heti ykköspaikalle. Minusta tulee onneksi insinööri, ei tarvitse osatakaan mitään ;) Hehee, tuleeko ihan "leekoinsinööri" ;-)
|
samueld 23.10.2002 16:18:01 | |
---|
Niin, ostinpa tossa olohuonestyrkkariksi tollaisen Voxin Cambridgen, ja huomasin että ne kulmat on aikas suojattomat ( vrt. ei minkäänlaisia kulmapaloja ). Noh, tilasinpa sitten neuvokkaana ukkona 8 kulmapalaa, mutta miula ei oo välineitä / uskallusta lähteä niitä itse kiinni laittelemaan... Mitä maksoi ja mistä? Oliko hyötyä? Nimim. "Keimprits" Semmoinen tuli mieleen, että onko tuolla muuten takuun kannalta jotain merkitystä. Itsellä siinä ei takuuta enää ole... |
Fortune 23.10.2002 16:20:37 | |
---|
Hehee, tuleeko ihan "leekoinsinööri" ;-) Tuliskin. Graafisen tekniikan diplomi-insinööri (näitä peruskursseja jauhaessa aika kaukainen haave). Ehkä jo vuonna 2041 (50-vuotissynttäreille vaikka). Suunta on valittu, paluuta ei ole.
|
Dr. Lazer 24.10.2002 08:39:55 | |
---|
Mitä maksoi ja mistä? Oliko hyötyä? Nimim. "Keimprits" Semmoinen tuli mieleen, että onko tuolla muuten takuun kannalta jotain merkitystä. Itsellä siinä ei takuuta enää ole... Makso jotain 5 egee, ja ostin tuolta suomalaisesta soitinkaupasta, tai siis tilasin. Niillä oli sekä metallisia ja kovamuovisia. Eiköhän se takuu mee, tai uskoisin ainakin..?
|