Aihe: ESP Viper-sarja
1
Keke Urlaub
22.10.2002 21:50:46

Onko edelleenkään käyttökokemusta/käsitystä soittimista?
SG-vaikutteinen muotoilu ja tuntuma olivat erittäin miellyttäviä kun testasin soittopeliä eikä hintakaan päätä huimannut. Kiva väri. Tiedän, että ilmeisesti soitinta kaupataan "nu-metal-hengessä", eli siis haluttaisi myös tietää että onko tuosta muunlaisen musan soitteluun. Ja lisäksi ne duncan-designed humpparit, liekö niistä mihinkään (esim verrattaessa emg 81 ja 85-mikkeihin, mitkä niissä kalliimmissa versioissa on...)?

Kiva jos vastailette...asiallisesti.
Tinmo
22.10.2002 22:00:05
Onko edelleenkään käyttökokemusta/käsitystä soittimista?
SG-vaikutteinen muotoilu ja tuntuma olivat erittäin miellyttäviä kun testasin soittopeliä eikä hintakaan päätä huimannut. Kiva väri. Tiedän, että ilmeisesti soitinta kaupataan "nu-metal-hengessä", eli siis haluttaisi myös tietää että onko tuosta muunlaisen musan soitteluun. Ja lisäksi ne duncan-designed humpparit, liekö niistä mihinkään (esim verrattaessa emg 81 ja 85-mikkeihin, mitkä niissä kalliimmissa versioissa on...)?

Kiva jos vastailette...asiallisesti.

Minäkin kattelin noita malleja, mutta päätin lopulta säästää vähän ja ostan sit joskus Tokai SG:n, jos vaikka vanhempana tekis mieli soittaa bluesia, niin ei menis kitaranvaihdoks. Joo noihan on aika nu-metal vehkeitä, kai noil voi Metallicaa huoletta soittaa, no ei, kai ne kelpaa mihin vaan. Ite pidin erityisesti kaulasta, pitkä ja vähän ohuempi kuin oikeassa SG:ssä.
benny
22.10.2002 22:26:28

Jos ton ostaa, niin kannattaa ottaa se Sunburst. Ehdottomasti! ;) Itse ainakin.
Keke Urlaub
23.10.2002 14:52:34

eikös siinä 300-mallissa ole EMG:t? Pirutko siinä sitten oli ;).
askomiko
23.10.2002 18:16:59
Onko näitä jossain? Minä olen nähnyt vain LTD-merkillä, ja niissä on ikäänkuin "EMG-designed"-mikit... Passiivimikit muovikuorilla.
-K-
23.10.2002 18:37:40
eikös siinä 300-mallissa ole EMG:t? Pirutko siinä sitten oli ;).

on siinä EMG HZ:tat eli passiivit.
Keke Urlaub
23.10.2002 22:40:40

Jeh. Oulun Muzakki-kullaksella on näytteillä ;).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)