Aihe: Mistä erottaa tokain LP korealaisen ja japanilaisen mallin?
1
Anzi
15.11.2002 22:25:27
Mulla ois ollu tuommonen Love Rock malli jo reilu vuoden verran, mutten oo koskaan tullu miettineeks missä se on tehty. Jos joku viittis kertoo niiden eroja?
-K-
15.11.2002 22:40:48
Mulla ois ollu tuommonen Love Rock malli jo reilu vuoden verran, mutten oo koskaan tullu miettineeks missä se on tehty. Jos joku viittis kertoo niiden eroja?

Mikä sen mallinumero on ? ALS-mallit on tehty koreassa ja LC- ja LS-mallit taas on tehty japanissa. Jos taas pitä ulkonäön perusteella tunnistaa niin siinä en osaa auttaa.
Ukko
16.11.2002 10:09:46

Japanin kitarat maksaa enemmän.
Kalm
16.11.2002 10:20:31
Japanin kitarat maksaa enemmän.

ja mitä nyt musamaailmassa olen noita pikaisesti vertaillut niin japsiversioissa saattaa lukea virityskoneissa "made in japan" ja satulat yms muoviosat ovat viimeistellympiä.
Anzi
16.11.2002 12:51:25
siitä erikoinen juttu ettei tossa lue missään yhtään mitään muuta kun se Tokai Love Rock... joten siitä sarjanumerosta ei oo mitään tietoo. hintaa tällä oli sillon joskus 4200mk et oiskohan tämä sitten korea-versio
LaXu
16.11.2002 13:05:04
siitä erikoinen juttu ettei tossa lue missään yhtään mitään muuta kun se Tokai Love Rock... joten siitä sarjanumerosta ei oo mitään tietoo. hintaa tällä oli sillon joskus 4200mk et oiskohan tämä sitten korea-versio

Kurkkaa kaulamikin alle, sieltä pitäisi löytyä joku mallinumero.
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)