jogo3000 08.11.2002 12:23:35 | |
---|
Olen ajatellut ottaa Nashville Telestäni keskimikin pois ja asentaa pearloid-pleksin siihen. Mitä kannattais maksaa pleksistä ja 3-way mikkivalitsimesta. Pitää olla semmone Telecasterin mikkivalihin. |
KMT 08.11.2002 14:19:32 | |
---|
Olen ajatellut ottaa Nashville Telestäni keskimikin pois ja asentaa pearloid-pleksin siihen. Mitä kannattais maksaa pleksistä ja 3-way mikkivalitsimesta. Pitää olla semmone Telecasterin mikkivalihin. Miksi ihmeessä otat poies... Osta mieluummin uusi tele, Minä kyllä mielelläni laittaisin teleeni keskimikin mutta kun en viitti/osaa tehdä reikää ettei mee kitara hajalle... |
MrGuitarist 08.11.2002 14:23:58 | |
---|
Miksi ihmeessä otat poies... Niin minäkin ihmettelen. Kyllähän sillä voi laajentaa soundimaailmaa ihan mukavasti. Mutta jos välttämättä tahdot vaihtaa niin pleksin saanee n.20e, fenderin omat ovat älyttömän hintaisia, joten kannattaa etsiä jotain muita. 3-asentoinen kytkin maksanee jotain 10-20e (?) |
duane 08.11.2002 19:04:00 | |
---|
Eikö kannattaisi se mikki jättää paikalleen, mutta kytkeä se omaan miniswitchiin, jolla sen voi lisätä muiden mikkien soundiin tarvittaessa. Eli kolmeasentoisella kytkimellä normaali telesoundit ja tarvittaessa niihin voi lisätä sitten keskimikkiä jos siltä tuntuu. Miniswitchiäkään ei välttämättä tarvi, jos laittaa "vetopotikan" volumen tai tonen tilalle. Ameriikan countrysessioihmestarakitaristit käyttää tuota kytkentöä melkolailla paljon. www.guitarnuts.com varmaan tarjoaa apua kytkentään |
PIM 08.11.2002 23:29:04 | |
---|
Kannattaa hommata sen kolmiasentoisen sijasta neliasentoinen kytkin niin saat ne mikit myös humbukkerikytkentään. On aikas mureat soundit tiedossa tässä uudessa vaihtoehdossa. |
touhis 11.11.2002 14:57:59 | |
---|
Senkun otat sen mikin irti. Mutta sitten kun sovitat siihen uutta pleksiä, niin voipi käydä niin, että ruuvinreiät ei osu kolojen kohdalle. Siitä seuraa, että alkaa vituttamaan ja kohta pitää jo porata uusia koloja ja koko touhu menee hankalaksi säheltämiseksi... Varmaan kytkentöjäkin pitää muuttaa, kaavioita löytyy ainakin kinmanin, fenderin ja seymour duncanin sivuilta. |