Aihe: Onko paha hinta?
1
Knopfler79
20.11.2002 15:09:17
Onko paha hinta maksaa uudesta Gibson Les Paul Classicista 1800€(hintaan sis. kova laukku) Se on paras tarjous tähän mennessä. Helsingissä Levytukussa vastaavan hinta on 2200€.

Sanokaa mielipiteitä... kannattaako vielä kysellä tarjouksia / tingata. Onko 1800erkkiä edullinen tarjous?
Fortune
20.11.2002 15:11:58
On se nykyhinnoilla halpa, mutta silti aika paljon ko. kitarasta. Toisaalta kun ei noita käytettynäkään tunnu saavan tuon halvemmalla, niin kaipa se on hyvä hinta.

Jollei ole käyntiä Jenkeissä, oma räpsy mukaan ja Les Paul samassa laukussa takaisin.
Dam-di-dam-di-dam.
Uutta musiikkia saatavilla.
Knopfler79
20.11.2002 15:16:17
On se nykyhinnoilla halpa, mutta silti aika paljon ko. kitarasta. Toisaalta kun ei noita käytettynäkään tunnu saavan tuon halvemmalla, niin kaipa se on hyvä hinta.

Jollei ole käyntiä Jenkeissä, oma räpsy mukaan ja Les Paul samassa laukussa takaisin.

Ei ole matkatkaan kovin halpoja... ja sen verran olen maailmaa näkemätön että europaan ulkopuolella en ole käynyt.
Mitä se muuten Jenkeissä n. suurinpiirtein maksaa?
Juzzu
20.11.2002 15:29:56
Tuolla rahalla voisi teetättää LP:n myös jollakin kotimaisella ammattitaitoisella/tunnetulla rakentajalla. Saisit valkata puut, tai ainakin antaa hyväksynnän rakentajan valitsimille. Speksit ja osat voisit valkata itse jne.

Jos tuo tekeillä oleva Tele joskus valmistuu, voisi mahdollisesti aloittaa sen kunnon unelman, eli oman 'LP:n' tekemistä. Body saman mallinen kuin tavallinen LP, mutta puut ehkä aavistuksen eksoottisemmat, eri profiilinen kaula 25" skaalaisella kaulalla, tonepros -talla, jotkut hyvät mikit ja niin edelleen.
LaXu
20.11.2002 16:33:48
Tuo maksaa jenkeissä jotain $1600, joten sinänsä ei paha hinta Gibsonien yleiseen hintatasoon nähden. Oletko harkinnut, tai edes kokeillut Tokain Japanin malleja (LS-65, 70, 75 ym.)? Hintaa noilla on uutena n. 700€ vähemmän (eli jotain 1100€ tms.) ja laatu on erinomainen. Mutta jos lavassa pitää ehdottomasti lukea Gibson niin ei kai siinä sitten muu auta kuin ostaa Gibson..
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin
MrGuitarist
20.11.2002 20:33:03
Sanokaa mielipiteitä... kannattaako vielä kysellä tarjouksia / tingata. Onko 1800erkkiä edullinen tarjous?

Sanoisin että hinta on aikalailla kohdallaan mutta arvo ei. Minä itse etsisin käytettynä halvempaa tai teettäisin soitinrakentajalla. Tietysti jos tämä nimenomainen Gibsoni on hyvä yksilö ja "unelmien kitara" niin ei tuo hinta siihen nähden kohtuuton ole, hieman kallis ainoastaan :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)