Skythea 25.11.2002 21:58:45 | |
---|
Niin, pohdin tässä että voisi Stratosta värjätä otelautaa tummemmaksi, kun se on nyt aika vaaleaa ruusupuuta. Siispä, onko kukaan ennen tehnyt moista, ja jos on niin millä? Itse luulisin sen onnistuvan petsillä, ei millään vesipetsillä vaan ihan tinneriohenteisella. Avatkaa siis sanaisa arkkunne jos tuntuu että tuo ei toimi, tai jos joku on jollain muulla konstilla värittämisessä onnistunut.:) |
Jester 25.11.2002 22:33:26 | |
---|
Ei tuosta värjäämisestä taida mitään hyötyä olla... Dunlopin 02-otelautaöljy antaa hieman syvempää sävyä otelaudalle, se ei kuitenkaan varsinaisesti "värjää" sitä. |
Skythea 25.11.2002 22:39:49 | |
---|
Ei tuosta värjäämisestä taida mitään hyötyä olla... Dunlopin 02-otelautaöljy antaa hieman syvempää sävyä otelaudalle, se ei kuitenkaan varsinaisesti "värjää" sitä. Ei toki hyötyä olisikaan, mutta näyttää kivemmalta. Mitä tummempaa niin sitä tummempaa katsos..:p |
RR 25.11.2002 23:31:31 | |
---|
Niin, pohdin tässä että voisi Stratosta värjätä otelautaa tummemmaksi, kun se on nyt aika vaaleaa ruusupuuta. Siispä, onko kukaan ennen tehnyt moista, ja jos on niin millä? Itse luulisin sen onnistuvan petsillä, ei millään vesipetsillä vaan ihan tinneriohenteisella. Avatkaa siis sanaisa arkkunne jos tuntuu että tuo ei toimi, tai jos joku on jollain muulla konstilla värittämisessä onnistunut.:) Petsi nyt varmaan varmin keino voitehista. Itse varmaankin koettaisin sitä. |
RR 26.11.2002 11:49:14 | |
---|
Aseiden tukkejakin kuitenkin joka tapauksessa petsaillaan ja se ei ainakan asetta pilaa. Monet tukit jaavat muuten liian vaaleiksi esim. itsellani. Erittain tummaa tukkioljya (maksaa paljon) olen itsekkin otelautaan pistanyt ja tekee ihan siistia jalkea. |
Penasol 26.11.2002 12:19:01 | |
---|
Vesi vanhin voitehista. |
Jester 26.11.2002 12:46:58 | |
---|
Vesi vanhin voitehista. heh...joo...mitä enemmän, sitä parempi |
Tumppi38 26.11.2002 13:07:29 | |
---|
Niin, pohdin tässä että voisi Stratosta värjätä otelautaa tummemmaksi, kun se on nyt aika vaaleaa ruusupuuta. Siispä, onko kukaan ennen tehnyt moista, ja jos on niin millä? Itse luulisin sen onnistuvan petsillä, ei millään vesipetsillä vaan ihan tinneriohenteisella. Avatkaa siis sanaisa arkkunne jos tuntuu että tuo ei toimi, tai jos joku on jollain muulla konstilla värittämisessä onnistunut.:) Kokeile tuolta: http://www.stewmac.com/cgi-bin/haze … ;sku=4236&ITEM=catalog/sku.html ja siellä fingerboard stain |