Aihe: Kitaranupin tunnistusta.
1
Skythea
20.11.2002 21:22:32
Mikähän on tuo huutamani nuppi nyt sitten oikeasti? Infoa löytyy täältä -> http://www.cygnnet.jkl.fi/kak/ ja tuolta siis tuo bassman-amp. Mielenkiintoista kun siinä on nuo el-34 putket, ja muuten näyttäisi olevan aikalailla fenderin kopio. Toivottavasti ehtii tulla perjantaina niin pääsisi soundeja testailemaan.:)
Skythea
21.11.2002 19:04:07 (muokattu 21.11.2002 19:05:12)
Vittusaatana, se entinen omistaja poisti kuvat ja tiedot netistä.:(
manfred
21.11.2002 22:11:21
ai säkin ostit tolta kaverilta vahvarin. ite ostin just elokuussa samaiselta jätkältä marshall 2554-vahvistimen. sitten kun olin vahvistimen tultua saman päivänä menossa tarkistelemaan jotain tietoja tolta sivulta, niin eikös tiedot ollut jo poistettu sieltä. nopeeta toimintaa.Mutta tosi fiksusti ja luotettavasti hoitu kaupat, ainakin mun kohdalla.
Skythea
21.11.2002 22:22:05
ai säkin ostit tolta kaverilta vahvarin... ...nopeeta toimintaa.Mutta tosi fiksusti ja luotettavasti hoitu kaupat, ainakin mun kohdalla.

Joo, ostin, oli niin mielenkiintoinen kampe että pitihän se laittaa. Varsinkin kun se näyttää niin kovin fenderiltä, mutta siinä on ne el34 pääteputket. tuossa on pari kuvaa jotka onnistuin tallentamaan.

http://www27.brinkster.com/skythea/bassman2.jpg
http://www27.brinkster.com/skythea/bassman3.jpg

Että jos joku tietäis tuosta kamppeesta jotain, niin olis hienoa.
RR
21.11.2002 23:42:09
ite ostin just elokuussa samaiselta jätkältä marshall 2554-vahvistimen.

Lajitoveri, heh.
Ite taas ostin samaiselta jätkältä melkein samanlaisen 2558-vahvistimen.
kivi
22.11.2002 08:52:27
http://www27.brinkster.com/skythea/bassman2.jpg
http://www27.brinkster.com/skythea/bassman3.jpg

Että jos joku tietäis tuosta kamppeesta jotain, niin olis hienoa.

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Ja joo, sivuillesi kyllä pääsin, mutta eipä löytynyt sieltä linkkiä.

Kissa oli hieno. Mulla nukkuu ihan samannäköinen (vähän mustempi, mutta yhtä pennun oloinen) näytön päällä ja kehrää.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
AP
22.11.2002 09:25:10

HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.

Copy & paste ja toimii.

Näyttäis 70-lukuiselta Fender-nupilta, jota joku vahvistinharrastaja ( tai miksei ammattilainenkin...?) on käyttänyt rakennusalustana.
kivi
22.11.2002 11:08:36

Copy & paste ja toimii.

Jep. Kiitos.

Fender Bassman 50, johon on vaihdettu osia? Noi bassmanit on hyviä pelejä ihan modittamattakin, mutta modaamalla niistä saa mitä vain. Nyt harmittaa, kun mulla on ollut jossain vaiheessa kaksikin bassman 50:stä; mutta eikun myyntiin ovat menneet. Siihen aikaan uskoi, että niitä saa ikuisesti kuudellasadalla markalla kappale...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Skythea
22.11.2002 23:10:24
Kissa oli hieno. Mulla nukkuu ihan samannäköinen (vähän mustempi, mutta yhtä pennun oloinen) näytön päällä ja kehrää.

Hehee, kiitos kiitos, söötti otushan se toki on. Tänäänkin oli vain yksi kynttilä lattialla kun kotiin tulin.:p

Näyttäis 70-lukuiselta Fender-nupilta, jota joku vahvistinharrastaja ( tai miksei ammattilainenkin...?) on käyttänyt rakennusalustana.

Joo, myyjä sanoikin että se olisi jonkun itse väsäämä, huuto.netissä vain joku veikkaili, että se saattaisi olla joku japsikopio fenderistä, merkiltään Royal (Royal Musical Instruments). Tiedä sitten.

Fender Bassman 50, johon on vaihdettu osia? Noi bassmanit on hyviä pelejä ihan modittamattakin, mutta modaamalla niistä saa mitä vain. Nyt harmittaa, kun mulla on ollut jossain vaiheessa kaksikin bassman 50:stä; mutta eikun myyntiin ovat menneet. Siihen aikaan uskoi, että niitä saa ikuisesti kuudellasadalla markalla kappale...

Tuo vaihtoehto kuulostaisi minusta parhaimmalta, Mielenkiinnolla odotan että miltä kampe nyt sitten kuulostaa, selvinnee vasta tiistaina, jos ja kun sen saan matkahuollosta roudattua kämpille.:p
karik
23.11.2002 19:02:08

Vittusaatana, se entinen omistaja poisti kuvat ja tiedot netistä.:(

No en minä kuvia poistanut, ne löytyvät sivulta kun lisää osoitteeseen /bassman1.jpg, /bassman2.jpg, /bassman3.jpg
Skythea
23.11.2002 19:17:34

No en minä kuvia poistanut, ne löytyvät sivulta kun lisää osoitteeseen /bassman1.jpg, /bassman2.jpg, /bassman3.jpg

Hienoa, kuvat on mulla tallessakin, mutta tarinaa ei, tosin huuto.netissähän jotain on. Olit laittanut tänään sen tulemaan, kiitoksia, en vastannut mailiisi kun se ei kuitenkaan olisi tullut perille.:p
Skythea
27.11.2002 15:24:55
Hain tuon kamppeen tänään matkahuollosta, äsken sen avasinkin, mutta mistään ei löydy mitään vihjettä josta voisi päätellä mikä/kuka se on. Ulkopuolelta se näyttää varsin hyvältä ja itse asiassa menisi melkein uudesta. Sitten kyssäri. Mitä mahtaa tuolla takana tarkoittaa "Ground" -kytkin? se on samanlainen ku virtakytkinkin. En mitään noista sisuskaluista oikein ymmärrä, mutta siihen kytkimelle tuli piuha verkkovirtajohdosta. En ole vielä kokeillut tuota kun ei tuosta kytkimestä tiedä.
kivi
27.11.2002 15:33:40
Mitä mahtaa tuolla takana tarkoittaa "Ground" -kytkin? se on samanlainen ku virtakytkinkin. En mitään noista sisuskaluista oikein ymmärrä, mutta siihen kytkimelle tuli piuha verkkovirtajohdosta. En ole vielä kokeillut tuota kun ei tuosta kytkimestä tiedä.

Se on maadoituksen katkaisu eli ground lift. Kannattaa pitää se vain päällä, ellei hurina nyt aivan kamalaksi pääse; hurinat kyllä katoaa sillä mutta saattaapa vahvistinkin vikatapauksessa yrittää maadoittaa itsensä esimerkiksi alahuulesi kautta laulumikrofoniin:-(

Kyllä tuota uskaltaa käyttää.
(Handsome Dick Manitoba)    
Skythea
27.11.2002 17:09:33

Se on maadoituksen katkaisu eli ground lift. Kannattaa pitää se vain päällä, ellei hurina nyt aivan kamalaksi pääse; hurinat kyllä katoaa sillä mutta saattaapa vahvistinkin vikatapauksessa yrittää maadoittaa itsensä esimerkiksi alahuulesi kautta laulumikrofoniin:-(

Kyllä tuota uskaltaa käyttää.

Kiitoksia, pitää alkaa kokeilemaan..:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)