Aihe: Dunlop Cry Baby uah uah../Thomann
1
JCM
03.12.2002 17:01:57

Tilasin tuossa pari tuntia sitten Thomannilta tämän legendaarisen wahin (itselleni joululahjaksi.hoho) ja vastaus tuli äsken postilooraan, jotta se on laitettu jo tänne tulemaan. Eipä voi Thomannin poikia hitaudesta ainakaan syyttää;?D

Hintaan 89€ + rahti.. ei ole päätä huimaava tuo Cry Babyn hintakaan, tasoonsa nähden. On kuitenkin aika hyvä pedaali!

Kerokaapas kokemuksianne kun olette Thomannilta tilanneet tavaraa.. olen kuullut että olisivat joskus hitaitakin (täälläkin sitä hehkutettu).
Itselläni on pelkkiä positiivisia kokemuksia!
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Vilhelmus
03.12.2002 17:22:26

Vieläkö kerran kerron tän? =D
Tilasin kitaran sieltä eräänä kesäkuuna. Kesti ja kesti, olin yhteydessä niin sähköpostitse kuin puhelimitsekin mutta kitara tuli sitten marraskuun ja joulukuun vaihteessa. Ei kestänyt kuin kuusi kuukautta.

Mutta ei siinä kaikki.

Kitarassa oli hirveä lommo mikkien välissä. Eikun palauttamaan. Kunnollisen vastaavan sain sitten tammikuussa. Enää en Thomannilta aio juuri mitn ostaa, jotain ständejä ja piuhoja ehkä. Onneksi sain tuntuvat alennukset kuitenkin...
Heavy metal - or not metal at all
Ilmakohtalo
03.12.2002 17:29:28
Kerokaapas kokemuksianne kun olette Thomannilta tilanneet tavaraa.. olen kuullut että olisivat joskus hitaitakin (täälläkin sitä hehkutettu).
Itselläni on pelkkiä positiivisia kokemuksia!

kolme tilausta oon tehnyt, kaksi niistä kimppaan... aina on kestänyt noin 8-9 päivää tilauksesta, eikä mikään ole ollut rikki.. en ole kylläkään kitaraa tai vahvistinta tilannut, vaan pedaaleita ja efektilaitteita (ja piuhoja)
JCM
03.12.2002 17:33:53

Vieläkö kerran kerron tän? =D
Tilasin .... .....hoja ehkä. Onneksi sain tuntuvat alennukset kuitenkin...

Ai saakuta, kylhän mää muistanki ton saman jutun lukeneeni joskus muinoin...
Voitan J. Paason kädenväännössä, kirjoittelen hänestä Demissä paskaa ja vieroksun Lauantai-iltoja. Omapahan on syyni!
SANTHYR
Blue Apocalypse
03.12.2002 17:41:52
Mikki-setin olen tilannut. Tuhannen säpäleinä oli kotelo, mutta mikit kyllä toimivat.
PLEASE: Remove toilet paper from roll before using
_Petri_
03.12.2002 17:58:22

Kerokaapas kokemuksianne kun olette Thomannilta tilanneet tavaraa..

Minulla on ihan hyviä kokemuksia T-kaupasta. Kieliä sai kerran odottaa reilut pari kuukautta, mutta muut tilaukset ovat onnistuneet moitteettomasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)