Aihe: EH Small Clone
1
Chemo
02.12.2002 09:51:43

Kokemuksia? Mielipiteitä?
dsp drv
02.12.2002 09:55:56

Tykkään...mulla on ollut ko. efekti kesästä saakka ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Todella mukava soundinen, pehmeä, luonnollinen siis analogisella soundaava. Ei tietysti ihan täydellisesti säädettävä kun ei ole kuin yksi potentiometri ratelle ja on-on -kytkin timelle (tai miksi sitä nyt sitten voisi sanoa). Tosin tämä on kyllä ainakin minulle riittänyt täysin.
Dr. Lazer
02.12.2002 13:06:15

Kaverilla on, hauska saundi.

Sellainen analoginen saundi, ehkä jotenkin tumma...
Miulle tulee mielikuva sellaisesta syvästä, lämpimästä virtauksesta jossain suolammikon syvyyksissä.

Tykkäsin kyllä, pitänee varmaan itsekin ostaa =)
"The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'" D.Townsend
Chemo
02.12.2002 13:15:50

OK, tattista. Meillä on tilaus lähipäivinä lähdössä Saksaan, ja ajattelin että josko tuon vielä lisäisi listalle. Taidanpa lisätä.
Dumb
02.12.2002 13:20:50

Minäkin kävin tänään koulussa ollessani Thomannin sivuilla ja vilkaisin siinä samalla sitten tuota Small Clonea. Olisihan toi varmaan ihan hyvä pedaali ja tavallaan tekisi mieli ostaakin (ei muistaakseni ollut kauhean kallis?), mutta eipä mulla ole kauheasti tarvetta toiselle choruspedaalille. Vaikkakin tossa Danossa on erilainen soundi, mutta kuitenkin. Jos tollasta analogichorusta tarvitsen niin kaivan sen sitten Line6 modulaattoristani.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)