Aihe: Danelectro
1
benny
30.11.2002 09:10:46

En voi kuin oikeastaan nauraa. Pääsi nimittäin käymään niin, että unohtui Danelectron surf n' turf kompressori yöksi päälle (joku 6-7h) ja nyt sitten kun sitä polkaisee niin se ei menekkään pois päältä. Aika hassu tapaus tuo pedaali.

Ja virtalähteenä on Danelectron oma muuntaja ja Ibanezin jakaja viiteen pedaaliin. Taitaapi olla niin, että pedaali lähtee postissa saksan mualle ja sieltä tulee uusi takaisin. (vituttaa vain postitus kun se tulee maksamaan mulle.)

Onko siis muilla käynyt näin ja voiko sille mitään?
Maailman huipulla kohdataan ja lopulta alas vajotaan.
benny
30.11.2002 14:31:13

Tähän on nyt pakko kirjoittaa että kävipä niin että nytten se toimiikin normaalisti. Otin vain johdot irti ja annoin olla sen jokusen tuntia kun olin asioilla. Ihmeellisiä ovat nuo elektronisten vermeiden tiet.
HS
02.12.2002 09:01:58
Terve

Danon pieni keltainen tremolo-pedaali alkoi luoda ihan omanlaisiaan tremoloefektejä, kun sen patteri alkoi hiipua. Uusi patteri ja kas, tremolo oli jälleen entisensä.
"Well when I see a man running naked with a hardon behind a chic I don't assume he was collecting for the red cross."
benny
02.12.2002 17:46:35

Vein tänään kompurani postiin ja pistin menemään Poriin. Lähettävät uuden minulle varmaan tämän viikon aikana.

Kytkin ainakin oli paskana ja treeneissä kun testasin sitä, niin se tunki radioääniäkin. Ei semmoista paljoa käytetä äänityksissä tai muutenkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)