Aihe: Säröä elämään
1
devilevil
04.12.2002 18:47:28
Mietin tässä itsekseni että kun olen soittanut jo reiskan vuoden ja laitteeni on Craten 15w vahvari ja Squier kitara vahvarissa on jonkinmoinen särö mutta ei se mikään ihana oo joten mitä säröä suosittelette jos soitan vähän kaikennäköistä musiikia esim. rock,blues,heavy... eikä mitään kauhean hintaista säröö kumminkaan
kohtuu kaikessa
>DTTP
Tinmo
04.12.2002 19:04:30
Mietin tässä itsekseni että kun olen soittanut jo reiskan vuoden ja laitteeni on Craten 15w vahvari ja Squier kitara vahvarissa on jonkinmoinen särö mutta ei se mikään ihana oo joten mitä säröä suosittelette jos soitan vähän kaikennäköistä musiikia esim. rock,blues,heavy... eikä mitään kauhean hintaista säröö kumminkaan
kohtuu kaikessa

BOSS Sd-1 on halpa ja hyvä
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
LaXu
04.12.2002 19:06:50
Minä suosittelisin ennemmin säästämistä parempaan vahvistimeen. Itsekin soittelin aikoinaan Craten 15W:sen transistoripömpelin läpi, ja tuli kokeiltua sekä Danelectron Grilled Cheese Distortionia (oli aika Nirvana-soundi :)) että Zoom 505:sta sen kanssa. No, kuulostihan se toki noiden kanssa paremmalta, mutta kyllä tämä Yamaha DG on ihan toisesta maailmasta.

Kannattaa ihan vakavasti harkita jotain pientä putkivahvistinta, esim. Levytukussa on myynnissä käytetty LC15 hintaan 220€. Tehoa on yhtä paljon kuin Cratessa, mutta paljon enemmän mökää siitä lähtee, ja ennen kaikkea soundi on parempi.
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)