Aihe: Konehuoneen siivous
1
reksa
04.12.2002 18:20:57

Millä kannattais lähteä putsaamaan tätä putkivahvistimen konehuonetta pölystä ym. Oon tässä muovipuhdisteella(tarkoitettu lattipinnoille=) tosta tolexista hinkannu pöhnää pois, mutta millä sopis sitä putkihuonetta pyyhkiä särkemättä putkia ja tekemättä oikosulkuja.
Fortune
04.12.2002 18:25:32
Millä kannattais lähteä putsaamaan tätä putkivahvistimen konehuonetta pölystä ym. Oon tässä muovipuhdisteella(tarkoitettu lattipinnoille=) tosta tolexista hinkannu pöhnää pois, mutta millä sopis sitä putkihuonetta pyyhkiä särkemättä putkia ja tekemättä oikosulkuja.

Kostealla rätillä minä olen pyyhkinyt, kunhan ottaa töpselin seinästä eikä ihan heti mene tökkimään sinne. Jos siellä sitä pölyä on enemmänkin, kannattaa puhaltaa jollakin ne enimmät pois.
Dam-di-dam-di-dam.
Uutta musiikkia saatavilla.
BaariMikko
04.12.2002 18:47:06

Tietokoneliikkeistä saa näitä paineilmapulloja, jotka on tarkoitettu tietokoneen sisäosien putsaamiseen pölystä. Sopinee myös vahvistimen sisäpuolen siivoamiseen.
Listen to the music, not the song
Keke Urlaub
04.12.2002 20:21:33

Elä jlauta mene millää rätillä sinne härkkimään, isot jännitteet säilyy yllättävän kauan!
Aqualung -J.U.O.P.P.O. = Juhlallisen Uhrautuva Optimisti ja Pysyvästi Passiivinen Organisaattori-
Fortune
04.12.2002 21:15:47
Elä jlauta mene millää rätillä sinne härkkimään, isot jännitteet säilyy yllättävän kauan!

No eivät ne siellä päivätolkulla konkissa luuraa.
Dam-di-dam-di-dam.
poppamies
04.12.2002 23:03:46

Tietokoneliikkeistä saa näitä paineilmapulloja, jotka on tarkoitettu tietokoneen sisäosien putsaamiseen pölystä. Sopinee myös vahvistimen sisäpuolen siivoamiseen.

Ei ei ei! Tuo on jotain data-nörtti hommia. Ota pensseli toiseen käteen ja pölynimuri toiseen (elä töki putkia ja koponentteja sillä putkella) ja rupea harjaaman. Sitten otat sen kostean (ei märkä) rätin niin kun neuvottiin ja pyyhi viimeisetkin paskat sillä.
Ei konkkien jännite tapa (ei oo virtaa, ja sekun on virta joka tappaa eikä jännite) jos,kun töpseli on pois seinästä koko ajan.
Fortune
05.12.2002 12:24:17

Ei ei ei! Tuo on jotain data-nörtti hommia. Ota pensseli toiseen käteen ja pölynimuri toiseen (elä töki putkia ja koponentteja sillä putkella) ja rupea harjaaman. Sitten otat sen kostean (ei märkä) rätin niin kun neuvottiin ja pyyhi viimeisetkin paskat sillä.
Ei konkkien jännite tapa (ei oo virtaa, ja sekun on virta joka tappaa eikä jännite) jos,kun töpseli on pois seinästä koko ajan.

Data-nörtti... hoho.

Kyllä noita käytetään kuule ihan joka elektroniikkakorjauspajassa, ovat käteviä siksi, että tuolla painepullolla puhaltamalla ei ainakaan onnistu imemään komponentteja pois ja muutenkin tuommoinen pilli on ketterämpi tapa putsata ahtaita konehuoneita.
Dam-di-dam-di-dam.
kivi
05.12.2002 12:31:34
Painepullo on kyllä hyvä. Itse käytän kynäruiskun kompressoria, kun sellainen kerran on. Varsinkin televisioissa ja muissa kuvaputkilaitteissa on tärkeää, ettei päästä vahingossakaan näppejä sinne sisään, eikä siitä ainakaan haittaa oo, että omaksuu saman varovaisuuden kaikkien sähkölaitteiden kanssa.

Parempi virsta väärää kuin vaaksa vaaraa...
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)