Niin oon aika uus käyttäjä näis vahvistin, pedaali sun muitten efektien maailmassa joten mul on vaan tällänen laney (oon tähän asti vain tiluttanut kotona pimeässä ns.) siis neuvokaa mikkä pedaalit wah wahit sun muut toimis tän kans. Onko kellään kokemuksia! no nyt mä taas kirjotan joka kolmannen ajatuksen. :-) I am the master of disaster madness su sa joumaaaaan |
Jep. Eli vahvistimes kans toimii varmaan jotain erikoistapauksia lukuunottamatta kaikki mahdolliset pedaalit. Tosin eri asia kuinka hyvin: esim. vahvistimen säröä toisella pedaalilla boostattaessa toimii putkivahvistin paremmin. Ei muuta kun kauppaan testailemaan samanlaisen vahvistimen kanssa, tai pyydä kaupasta pedaali kokeiluun. Muistaakseni vahvarissasi on myös efektiluuppi, johon kannattaa kokeilla varsinkin kaiku- ja viivepedaaleita. Olen feikkihevipäällikkö, sillä juon lonkeroa. |
esim. vahvistimen säröä toisella pedaalilla boostattaessa toimii putkivahvistin paremmin. No mä pidän ton vahvarin säröstä joten sitä ei oo tarkotus vaihtaa. Muistaakseni vahvarissasi on myös efektiluuppi, johon kannattaa kokeilla varsinkin kaiku- ja viivepedaaleita. Kaiku? miksi kaikua mul on vahvistimes reverb kaiku vai meinaakko tol jotain muuta? joo lähen kokeileen. :-) (Mul on jo 150 euroo rahaa joten pitää säästää) kiitti neuvoista. I am the master of disaster madness su sa joumaaaaan |
miksi kaikua mul on vahvistimes reverb kaiku vai meinaakko tol jotain muuta? joo lähen kokeileen. :-) (Mul on jo 150 euroo rahaa joten pitää säästää) kiitti neuvoista. Juu, siis samaa tarkoittaa, mutta sanoin ihan siltä varalta, että tarvisit hmm.. vaikka hieman erityyppistä kaikua. Jos Laneyn kaiku piisaa, niin sehän on vain hyvä. Olen feikkihevipäällikkö, sillä juon lonkeroa. |