Olli S. 12.01.2003 14:53:42 | |
---|
Onko kellään tietoa millaisia ESP-kitarat ovat käytössä. Olen hankkimassa uutta kitaraa ja olen kiinnostunut ESP EX-351:stä. |
g1player 12.01.2003 17:51:00 | |
---|
Onko kellään tietoa millaisia ESP-kitarat ovat käytössä. Olen hankkimassa uutta kitaraa ja olen kiinnostunut ESP EX-351:stä. Itse ostin juuri vähän aikaa sitten esp mh-100 ja olen ollut todella tyytyväinen. |
JCM 12.01.2003 20:09:55 | |
---|
Onko kellään tietoa millaisia ESP-kitarat ovat käytössä. Olen hankkimassa uutta kitaraa ja olen kiinnostunut ESP EX-351:stä. Olikohan se EX-100, mitä Thomannilla testailin. Se oli ainakin täysin määtös, tää 351 ON kuuleman mukaan parempi ja saattaapa olla ihan kelpo peli. Nää LTD-mallit (japsit) eivät välttämättä ole kovin laadukkaita. Älä ainakaan kokeilematta mene ostamaan. Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
Jormaz 12.01.2003 20:20:34 | |
---|
Nää LTD-mallit (japsit) eivät välttämättä ole kovin laadukkaita. Älä ainakaan kokeilematta mene ostamaan. Korealaisia ne on. Back to the 80's |
Dr. Lazer 13.01.2003 08:33:22 | |
---|
Onko kellään tietoa millaisia ESP-kitarat ovat käytössä. Olen hankkimassa uutta kitaraa ja olen kiinnostunut ESP EX-351:stä. Mie ostin ton EX-351:en tossa puolisen vuotta sitten. Helvetin hyvä skeba, mutta yksi valittamisen aihe löytyy. Balanssi. Kitara kun on yhdestä puusta veistetty, ja runko senverta kevyt, niin seisoalteen soittaessa tuo lapa tuppaa painamaan kitaraa vaakatasoon... Ja minen tykkää siitä yhtään... Täytynee pistää jotain painoa sinne perseeseen tai jotain... Muuten kuitenkin ihan loistokeppi =) "The message is; 'THERE IS NO MESSAGE'"
D.Townsend |
Nuno 13.01.2003 12:46:19 | |
---|
Ostin marraskuussa LTD MH-201 mallin...Aivan loistava... (minun mielestä) Ainut miinus on kampi... Se tykkää olla hiukan löysä...Vaikka on kierretty ruuvaus pohjaan saakka... Haittaa hiukan tuon kammen "tarkkuutta"... Mielipiteitä on yhtä paljon kuin persereikiä... Jokaisella on oma! |