Mulla olis tarkoituksena hankkia uusi lelu ja olen miettinyt px4:n ostamista. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tais olla 235 eeroa Levytukussa. Nyt mulla on korgin ax1000g enkä aio siitä ainakaan toistaiseksi luopua, mut jotain uutta pitäis saada. Elieli, millaisia kokemuksia teillä on tuosta vehkeestä? Korgin sivulla on joitain ääninäytteitä ja sen perusteella kuulostaa mun korvaan kohtuullisen hyvältä. |
Mulla olis tarkoituksena hankkia uusi lelu ja olen miettinyt px4:n ostamista. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tais olla 235 eeroa Levytukussa. Nyt mulla on korgin ax1000g enkä aio siitä ainakaan toistaiseksi luopua, mut jotain uutta pitäis saada. Elieli, millaisia kokemuksia teillä on tuosta vehkeestä? Korgin sivulla on joitain ääninäytteitä ja sen perusteella kuulostaa mun korvaan kohtuullisen hyvältä. Mä ostin tollaisen koska on ihan näppärä laite harjoitteluun. Mitä efekteihin tulee niin en pidä lainkaan. Olen vetänyt PX4:n liimalla pöytään kiinni eli bänditreeneihin ja keikoille sillä ei ole asiaa mutta treenivehkeenä ihan oiva. Jos treenikäytöstä jotain niin eksottisempia komppeja sais olla ja muutenkin enemmän vaihtoehtoja. Ei muistaakseni löydy kun perustyylit(4/4, 3/4 6/8) ja muutamat shufflet. |
Mä ostin tollaisen koska on ihan näppärä laite harjoitteluun. Mitä efekteihin tulee niin en pidä lainkaan. Olen vetänyt PX4:n liimalla pöytään kiinni eli bänditreeneihin ja keikoille sillä ei ole asiaa mutta treenivehkeenä ihan oiva. Jos treenikäytöstä jotain niin eksottisempia komppeja sais olla ja muutenkin enemmän vaihtoehtoja. Ei muistaakseni löydy kun perustyylit(4/4, 3/4 6/8) ja muutamat shufflet. Juu, ihan kotikäyttöön se tuliskin. Joskus mulla oli px2 ja se oli mun mielestä hinta/laatusuhteeltaan hyvä peli. Eikö siinä sitten saa itse tehtyä komppeja? Pitäishän siinä jotain progetahtilajejakin löytyä ;)
|