Aihe: RAT särö pedaalit..?
1
Ed-Die
19.01.2003 13:20:58
Niin.. Minulle on kerrottu että nämä ko. pedaalit (3 erilaista?) ovat helv**in hyviä. Mutta! Kertokaa te hyvät ihmiset teidän kokemuksianne näistä pedaaleista, ja minkälaista musiikkia soitatte näillä pedaaleilla. Kertokaa hyvät / huonot puolet yms. Kiitos etukäteen.. :)
"I think that, whole thing is that sick!"
MrGuitarist
19.01.2003 13:43:26
Mulla on RAT II ja käytän sitä suht kevyenä särönä ja boosterina. Tykkään pedaalista, koska sitä voi käyttää kevyempään rosoon sekä rankkaan, ehkä hieman fuzz-tyyppiseen (?) hevi- murina/pörinäjuttuihin. Ei syö kitaran ominaissoundia ainakaan merkittävästi.

Hyviä puolia juuri tuo monipuolisuus ja helppokäyttöisyys, eli hyvät soundit löytyy ilman suurempaa hakemista.
Huonoja puolia löytyy taas lähinnä virtapuolelta, eli tähän ei käy samanlainen muuntaja, kuten esim. bossin pedaaleihin. Itse käytän pattereita.
Ed-Die
19.01.2003 13:55:14
Okei, eli nyt tuli selväksi tämä RAT II pedaali.. Saisiko vielä vähän kokemuksen sanoja näistä kahdesta muusta pedaalista joltain? Eli oliko ne Turbo Rat
ja Vintage Rat ?
"I think that, whole thing is that sick!"
fridgebuzz
20.01.2003 09:09:22

Niitä on itseasiassa viittä erilaista. Vintage Rat, Rat II, Brat, Turbo Rat ja uusin Rat DeuceTone.

http://www.procosound.com/musicians/rats/index.htm
"I am a bomb technician, if you see me running try to keep up."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)