Aihe: Fenderistä särö vaikka väkisin
1
Jussi Guitar
18.01.2003 14:54:44
Joo mulla on ongelmia saada stratosta kunno säröä, tai siis ongelma on se että mä soitan aika ajoin myös Les Paulilla ja sen jälkeen aina fenkun särö ominaisuudet tuntuu jotenkin laimeilta ja munattomilta

Kato jos tuntuu että LP on niinku koivuhallolla humauttais niin fenkku ei oo edes hammastikku.

särkijöissä Löytyy; metal zone, Big muff, tubescreamer, Bossin Blues driver, Marshallin jackhammer, power lead ja muutama muu mitä ei ny muista mutta ei vaan saa fenkkuun säröä.
Noidan Nuoli
18.01.2003 15:00:24
Stratossasi taitaa olla yksikeilaiset mikit? Yksikelaiset on varmasti vähän "laimeammat" verrattuna Les Paulin kaksikelaisiin.

Jos stratossasi on jo humbuckerit, niin minä en ainakaan osaa neuvoa.
"En se minä ollut..."
Fortune
18.01.2003 15:12:24
Elikä tallamikiksi vaikka jokin yksikelaisen kokoinen humbucker, niin alkaa löytyä paksumpaa ja säröisämpää soundia. Kaikilta isoimmilta merkeiltä löytynee, eikun kauppaan ihmettelemään.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Zammy
19.01.2003 00:00:55
Niin, mutta mikäs tässä sitten on oikein se varsinainen ongelma? Jos kerran Les Paulin särö miellyttää sua niin miksi turhaan yrittää mahdotonta, eli saada stratosta Les Paulin soundi. Eikö kannata suosiolla soittaa Les Paulilla? Pauli varmaan toimii paremmin isommilla säröillä, mutta säröä ajateltaessa enemmän ei ole aina enemmän. Minä ainakin pidän paljon straton soundista jonkun masterittoman putkivahvistimen kanssa, jolloin särön määrää on kätevä ohjata soittotatsilla. Stratossa on mielestäni tällaisiin systeemeihin hieman enemmän dynamiikkaa, eli se reagoi paremmin soittovoimakkuuteen. Minusta molempi parempi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)