Aihe: Boss DS-1 epäkuntoilee
1
Jaristoteles
17.01.2003 19:16:08
Ör.

Tuo orangin värinen Bossin DS-1 rouheuttaja on ruvennut epäkuntoilemaan säännöllisesti. Mokoma ei meinaa mennä päälle polkaistessani.

Onko muilla ilmennyt samanlaisia ilmeisen kovasta käytöstä ja hypinnästä johtuvia vikoja? Mikä avuksi, saanko kolvata ja jos saan niin mitä? Sen tiedän, että porata en saa. Harmittaa.

Käväisi muuten mielessäni, että kaikestä päätellen tuo kytkin on aika kuluva osa tuossa murkulassa. Tästä mieliini johtui ajatus mahdollisuudesta rakentaa erillinen kytkin tuolle pedaalille. Sellanen Norsun kestävä footswitch, jonka voisi vetää johdolla naapuriin ja mennä sinne polkemaan särmää soitantaan.
battery
18.01.2003 02:05:02
Kyl on mulla kestäny ihan kunnon polkasuja..ja on muuten mun mielest tosi hjyvä petaali putkinupin kans...
haist vittu sit
18.01.2003 15:46:47
Onko muilla ilmennyt samanlaisia ilmeisen kovasta käytöstä ja hypinnästä johtuvia vikoja?

no mulla on DS-2... ei ihan sama asia, mutta siinä on ollu kyllä pieniä vikoja kun on potkinu sitä päälle ja pois ni se ei aina oo totellu käskyjä. sitten ku sitä oppi painamaan oikeella tavalla ni ongelmat loppu.. heh. kuulostaa vähän hämärältä, mutta en oo missään kuullu ikinä yhtä hyvää säröä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)