howdy, ajan saatossa on tuo Landola päässyt rupsahtamaan ja pitäis nyt saada se jollekin kitarasepälle, ketä näistä asioista tietää. Pääasiassa kitarassa on intonaatio persillään ja ei jaksa itse alkaa vilaamaan tallapalaa. On se kerran katuunkin jysähtänyt ja pieniä kosmeettisia jälkiä jäänyt. Eli onko jollain tietoa henkilöstä jolla pysyy viila kädessä ja ymmärtää akustisen kitaran päälle ? Sori, jos täällä on ollut puhetta jo tästä.. |
Tuolla kirkkonummella asustelee ainakin Lassi Nurmi, jolle menee kitarapajalta korjattavaksi koneita. Itselläni on herran rakentama akustinen, ja siitä ei voi kyllä sanoa pahaa sanaa. Rehellisesti sanoen paras akustinen jolla olen soittanut. Joten kyllä niiden korjaushommienkin pitäisi luonnistua... howdy, ajan saatossa on tuo Landola päässyt rupsahtamaan ja pitäis nyt saada se jollekin kitarasepälle, ketä näistä asioista tietää. Pääasiassa kitarassa on intonaatio persillään ja ei jaksa itse alkaa vilaamaan tallapalaa. On se kerran katuunkin jysähtänyt ja pieniä kosmeettisia jälkiä jäänyt. Eli onko jollain tietoa henkilöstä jolla pysyy viila kädessä ja ymmärtää akustisen kitaran päälle ? Sori, jos täällä on ollut puhetta jo tästä.. |