Aihe: Akustisen kitaran viilaajaa/gurua Helsingin seudulta???
1
Herra Rapu
14.01.2003 15:10:39

howdy,

ajan saatossa on tuo Landola päässyt rupsahtamaan ja pitäis nyt saada se jollekin kitarasepälle, ketä näistä asioista tietää.

Pääasiassa kitarassa on intonaatio persillään ja ei jaksa itse alkaa vilaamaan tallapalaa. On se kerran katuunkin jysähtänyt ja pieniä kosmeettisia jälkiä jäänyt.

Eli onko jollain tietoa henkilöstä jolla pysyy viila kädessä ja ymmärtää akustisen kitaran päälle ?

Sori, jos täällä on ollut puhetta jo tästä..
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
Vilppu
18.01.2003 15:47:55
Tuolla kirkkonummella asustelee ainakin Lassi Nurmi, jolle menee kitarapajalta korjattavaksi koneita. Itselläni on herran rakentama akustinen, ja siitä ei voi kyllä sanoa pahaa sanaa. Rehellisesti sanoen paras akustinen jolla olen soittanut. Joten kyllä niiden korjaushommienkin pitäisi luonnistua...

howdy,

ajan saatossa on tuo Landola päässyt rupsahtamaan ja pitäis nyt saada se jollekin kitarasepälle, ketä näistä asioista tietää.

Pääasiassa kitarassa on intonaatio persillään ja ei jaksa itse alkaa vilaamaan tallapalaa. On se kerran katuunkin jysähtänyt ja pieniä kosmeettisia jälkiä jäänyt.

Eli onko jollain tietoa henkilöstä jolla pysyy viila kädessä ja ymmärtää akustisen kitaran päälle ?

Sori, jos täällä on ollut puhetta jo tästä..
Dumb
18.01.2003 16:11:02

Kristian Oesch olisi minun valintani ilman mitään miettimisiä. Miehen paja sijaitsee Lapinlahdenkadulla ja puh. nro. on 09-6857679.

Itsekin piti miehelle soittaa eilen, mutta unohdin. Pitäisi tuo toinen RG7 viedä säädettäväksi kun en itse uskalla alkaa kaularautaa ym. säätämään. Myös nauhojen päitä pitäisi hieman hioa ja tallamikinkin voisi vaihdattaa samalla. Täytyykin soittaa maanantaina...
Herra Rapu
19.01.2003 11:06:36

kiitoksia very mycket.

Täytyypä ottaa yhteyttä.
Rakkaudesta musiikkiin ja poroihin.

FAT = MOTION
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)