Aihe: Kitaracombo treenikäyttöön
1
Bailey
06.01.2003 17:22:13

Suositelkaa jotain kitaracomboa treenikäyttöön+pienehköille keikoille.Hintaluokkaa 200-300e.Kannattaako käytetyn laitteen osto?
"It's better to burn out than to fade away." -K.Cobain
tulus
06.01.2003 17:27:49
Hintaluokkaa 200-300e.Kannattaako käytetyn laitteen osto?

Tuollaisella budjetilla kun vahvariostoksilla liikutaan niin ehdottomasti käytetty. Minkäsmoista musiikkia soittelet?
Hauki on kala.
Bailey
06.01.2003 17:39:03

Tuollaisella budjetilla kun vahvariostoksilla liikutaan niin ehdottomasti käytetty. Minkäsmoista musiikkia soittelet?

Juu..valitettavasti ei opiskelijalla oo varaa kalliimpaan!Soitellaan bändin kanssa lähinnä näin alkuun covereita vanhoista biiseistä(vähän niinkuin larharyhmän tyyliin).Elis säröä kitaraan ja tempoa lisää.Ollaan kaikki suhta alottelijoita(minä kokenein 1,5v soittaneena) eli lähinnä keskitytään rytmissä pysymiseen yms. perusjuttuihin.

No nyt meni vissiin vähän asian vierestä,mutta kuitenkin..rock/punk tyyliä pääosin.
Wolf
07.01.2003 21:02:52
joku kyllä tappaa minut mutta jonkun käytetyn valvestaten sais tuohon hintaan..esim, joku 8080 joka on mun käsityksen mukaan sityä "parasta" valvestatesarjaa..
Jemis
08.01.2003 15:58:04
Behringer Blue devil 60w Sis.rak. efektit(aika köyhät=1kerrallaan). Itlläni oli sellanen. Kyllä pelitti juuri riittävästi rumpujen yli. Paremmat kaijut kun josihommeleissa. Eikä hirveästi haukkumista löytynyt.n.240€.Behringerin UltraRock on ainakin aika syvältä meren mudasta. Tiedä sitten ultratwinistä. Behringeriltä on tainnut tulla jotain uusia vempeleitäkin.

Entä Peavey Studio pro 112 jotain 300€?
Noi Peaveyt on kuulemma hyviä.?.
Composti
08.01.2003 16:08:57
Suositelkaa jotain kitaracomboa treenikäyttöön+pienehköille keikoille.Hintaluokkaa 200-300e.Kannattaako käytetyn laitteen osto?

Kannattaahan se ostaa käytettykin, jos siihen saa pitkän takuun mukaan. Uusi on aina uusi, sillä siinä on vähintään vuoden takuu. Tuolla rahalla löytää ihan käyttökelpoisiakin uusia comboja, joten tossua vaan toisen eteen ja mars soitinliikkeisiin! :)
bliikki
08.01.2003 16:25:52

Käypäs tsekkaamassa lähimmästä liikkeestä sellanen vehje kun Roland Cube-30. Suomesta sitä ei varmaan alle 310 euron saa mistään, mutta thomannilta lähtee hintaan 266 euroa, ainakin vielä. Mahtava peli!
Bailey
09.01.2003 14:09:05

Kannattaako noihin wattimääriin/elementin kokoihin tuijottaa, vai keskittyä muihin asioihin?

Mulla on ollut treeneissä kaverin crate GX-30M, 30w vahvari lainassa ja hyvin silläkin on pärjäilly..
Lilli
09.01.2003 14:28:03

Kelpaa treeni- ja pikkukeikkakäyttöön pienempikin vavistin, vaikka täystrankkukombo JOS eteen laittaa hyvän vempeleen. Nimittäin: vihdoin sain ostettua Yamaha DG Stompin, jonka avulla saa temmottua millaisia saundeja tahansa, oli perässä täysputkikombo (niinkuin itselläni) tai vaikka PA.
-Koska DG Stubido on mulla käytössä ollut vasta vähän aikaa, en osaa lopullista lausuntoa laadusta antaa, mutta tällä hetkellä olen siihen hyvin tyytyväinen. Osta käytetty DG Stomp ja perään vaikka pieni, halpa kombo, niin ei tartte hetkiin pelätä GAS-oireyhtymää...!
LaXu
09.01.2003 14:59:21

Kelpaa treeni- ja pikkukeikkakäyttöön pienempikin vavistin, vaikka täystrankkukombo JOS eteen laittaa hyvän vempeleen. Nimittäin: vihdoin sain ostettua Yamaha DG Stompin, jonka avulla saa temmottua millaisia saundeja tahansa, oli perässä täysputkikombo (niinkuin itselläni) tai vaikka PA.
-Koska DG Stubido on mulla käytössä ollut vasta vähän aikaa, en osaa lopullista lausuntoa laadusta antaa, mutta tällä hetkellä olen siihen hyvin tyytyväinen. Osta käytetty DG Stomp ja perään vaikka pieni, halpa kombo, niin ei tartte hetkiin pelätä GAS-oireyhtymää...!

Vuosia Yamahan DG80 vahvistinta käyttäneenä kannatan tätä ajatusta. Soundi on hyvä, joskaan ei putkivahvistimelta ihan kuulosta. Yamahan DG-sarjan vehkeissä myös efektit ovat mielestäni hyvälaatuisia. Tuota DG-Stompia käyttäessä kitaracombon kanssa kannattaa kuitenkin tarkistaa, että vahvistimessa on efektiluuppi (ettei pistä kahta etuastetta peräkkäin). Vaihtoehtoisesti voi hommata pelkän päätevahvistimen + kaapin (tai vaikka tuollaisen Tech21 Power Enginen), tosin hinta alkaa reilusti kohoamaan, ellei käytettynä löydä halvalla.
Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin
Bailey
17.01.2003 16:35:27

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_peavey_envoy_110_prodinfo.html

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 3_peavey_studiopro112_prodinfo.html

Kumpi noista olis parempi vaihtoeho?Toi envoi 110 kiinnostas ehkä enemmän hintansa puolesta.
Billsner
18.01.2003 12:04:54
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_peavey_envoy_110_prodinfo.html

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 3_peavey_studiopro112_prodinfo.html

Kumpi noista olis parempi vaihtoeho?Toi envoi 110 kiinnostas ehkä enemmän hintansa puolesta.

Envoy on hyvä (onnellinen Envoyn omistaja :) ja Studio Pro on varmaan parempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)