Aihe: Wah wah
1
JoUmAn
21.01.2003 17:12:31
Tota tähän kaikkeen sen pitäs pystyä: "funky komppeja", Soolo hommissa sellanen mpph :-), sitte pitäs saada sillai soitettu esim DT: home pää riffissä että wahia liikutetaa hitaasti mikä sen nimi ny onkaa.

Oon kokeillu cry baby q versiota se oli hyvä liikaa hintaa ja drive buustit turhia, Morley bad horsie 2 oon kokeillu ei pelannu särkijän kanssa mun mielestä muutenki "lesu" toi auto wah vai mikä onkaa ja bespecon weeper wahi se oli iha perseestä.

Siis kertokaa varmaa dun loppi cry baby olis hyvä vai?
I am the master of disaster madness su sa joumaaaaan
Fortune
21.01.2003 17:19:59
Cry babyn perusversio ei kyllä oikein funkkaa mielestäni. Se on semmoinen hillitympi ja pienemmällä taajuusskaalalla operoiva pedaali.

Itse ostin Morleyn wah/volumen, joka kyllä mielestäni kykenee sekä tyydyttävän funk-nakutuksen tuottamiseen että tuohon wah-fiilistelyyn. Säröllä toimii ok, puhtaalla loistavasti.

Hintaa uutena tosin 166e, mutta käytettynä löytynee sekä tätä comboa että pelkkää wahia.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
Tompsi
21.01.2003 17:33:45
Cry babyn perusversio ei kyllä oikein funkkaa mielestäni. Se on semmoinen hillitympi ja pienemmällä taajuusskaalalla operoiva pedaali.

Kertokaas nyt wahwahwammaiselle crybaby c95:ttä ikänsä käyttäneelle miltä tuon wahin pitäisi oikeasti kuulostaa? Minä olen aina ajanut säröefektiä wahin edessä ja on kuulostanut mielestäni juuri siltä kuin wahwahin pitääkin kuulostaa. Wahwahin ollessa edessä taas härveli on äänellisesti niin mieto että taapertaa jo turhuuden rajamailla. Ovatko nämä teidän mainostamaanne paremmat wahwahit sitten herkempiä ja käytännöllisempiä myös ilman "säröbuustia", siitäkö tässä on kyse?
Fortune
21.01.2003 18:10:42

Kertokaas nyt wahwahwammaiselle crybaby c95:ttä ikänsä käyttäneelle miltä tuon wahin pitäisi oikeasti kuulostaa? Minä olen aina ajanut säröefektiä wahin edessä ja on kuulostanut mielestäni juuri siltä kuin wahwahin pitääkin kuulostaa. Wahwahin ollessa edessä taas härveli on äänellisesti niin mieto että taapertaa jo turhuuden rajamailla. Ovatko nämä teidän mainostamaanne paremmat wahwahit sitten herkempiä ja käytännöllisempiä myös ilman "säröbuustia", siitäkö tässä on kyse?

Lähinnähän nuo erot tulevat siitä taajuusalueen laajuudesta ja asemoinnista ja sweepin syvyydestä.

Ja jos wah kuulostaa hyvältä, niin sitten se kuulostaa oikealta, näitäkin on niin moneen lähtöön. Oma korva on paras tuomari.

Itselläni wah on heti kitaran jälkeen, josta se menee etuasteeseen (mistä siis otan särönkin). Puhtailla wah-efekti on tiukka ja funk-nakutuksen lähtevät mainiosti, säröllä efekti on myöskin ihan oiva, tosin särön jälkeen saattaisi vaikutus olla vähän enemmän sellainen hevisoolomainen. Mutta minä pidän tästä näin, että se efektoi puhdasta soundia, joka sitten yliohjataan.

Tietysti voisi ostaa toisen, jonka tökkäisi Mesan jälkeen signaalitiehen...

Bye bye pennoset pankkitilillä ja niin pois päin.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)