Aihe: FlextoneIII
1 2
ihimemies
20.01.2003 00:02:55
Oisko tuo FlextoneIII hyvä koti/treenikäyttöön. Me soitetaan jotain Deep purplesta Lordiin. Ja sitte vielä sitä että saisko sitä liitettyä päätevahvarii.
Jee
Dumb
20.01.2003 00:19:55

Noista Flextone III:sista en ole nähnyt vielä muuta juttua kuin POD Forumin muutamat keskustelut. Aiemmat Flexut varmaan sopisivat ainakin.
Dumb
20.01.2003 00:20:57

saisko sitä liitettyä päätevahvarii.

Eli haluaisit käyttää Flexua pelkkänä etuasteena? Eikös tuolloin kannattaisi harkita joko POD II:sta, PODxt:tä tai jopa POD Prota?
ihimemies
20.01.2003 00:27:12
Nuo näyttää kyllä aika ''humppavehkeiltä''.
Jee
Dumb
20.01.2003 00:29:17 (muokattu 20.01.2003 00:30:57)

Nuo näyttää kyllä aika ''humppavehkeiltä''.

Ja kuinkakohan niin?

Kyllä mun POD Prosta ainakin lähtee aikamoinen hevisoundi.

LISÄYS: Eikun joo, tarkoititkin varmaan noiden Flexu III:sien ulkonäköä? Samaa mieltä olen.
Pekka
20.01.2003 00:36:34

Ja kuinkakohan niin?

Viimesen päälle asialleen omistautunut Line6-mies, kun loukkaantuu heti, kun on edes epäilys, että laitteita väheksytään =) Mutta kerrotko mulle vihdoin, että mitä niin erinomaista siinä POD PRO:ssa on, että siitä kannattaa maksaa noin kolminkertanen hinta normaaliin verrattuna? Kyllä minä ainakin ajattelin katsella sinne PodXt:n suuntaan, onhan siinä esimerkiksi efektit ja niiden kattaus aivan toistaluokkaa kuin Pod Prossa. Ja perussoundeiltaanhan tuo Pro vastaa sitä perusmallia. Eli digitaaliliitännöistä, paremmista midiominaisuuksista, räkkikorvallisista ja PRO merkinnästä kannattaa maksaa triplahinta???
ihimemies
20.01.2003 00:45:30
Onko kellään yhtään hajua hinnasta? ja kannataako siihen hommata floorboardia?
Jee
Dumb
20.01.2003 00:58:00

Viimesen päälle asialleen omistautunut Line6-mies, kun loukkaantuu heti, kun on edes epäilys, että laitteita väheksytään =)

Jep. Ei vaan, huomasitko korjauksen?

Mutta kerrotko mulle vihdoin, että mitä niin erinomaista siinä POD PRO:ssa on, että siitä kannattaa maksaa noin kolminkertanen hinta normaaliin verrattuna?

En minä kolminkertaista hintaa maksanutkaan vaan hieman enemmän kuin mitä POD II:nen silloin maksoi. Mikko V. myi mulle käyettynä ton, katsos.

Kyllä minä ainakin ajattelin katsella sinne PodXt:n suuntaan, onhan siinä esimerkiksi efektit ja niiden kattaus aivan toistaluokkaa kuin Pod Prossa.

Mulle on noi PODin efektit riittänyt monessa tilanteessa ihan hyvin ja jos ei riitä niin otan MM4 Modulation Modelerin apuun. Ja olen muuten antanut itseni ymmärtää, että PODxt:n hi-gain -mallinnukset eivät mahdollisesti (!) olisi yhtä hyviä kuin edeltäjissään. Mulle tärkein juttu on kuitenkin noi hevisäröt, efektit on sitten plussaa.

Ja perussoundeiltaanhan tuo Pro vastaa sitä perusmallia.

Niin vastaa. Omistan muuten myös tuon perusmallin, POD II:sen. 8-)

Eli digitaaliliitännöistä, paremmista midiominaisuuksista, räkkikorvallisista ja PRO merkinnästä kannattaa maksaa triplahinta???

Kuten sanoin, niin triplahintaa en maksanut, mutta tuo räkkiasennettavuus oli se pääasia. Halvemmaksihan tuo tuli kuin ostaa HD-nuppi (jollaisen tosin ostaisin heti mahdollisuuden tullessa). Ja olihan noi XLR-ulostulot aika käytännölliset studiossa.
Dumb
20.01.2003 01:01:11 (muokattu 20.01.2003 01:04:33)

Onko kellään yhtään hajua hinnasta? ja kannataako siihen hommata floorboardia?

Noita Flextone III:sia ei 99.9%:n varmuudella saa vielä Suomesta - eikä tule vielä vähään aikaan saamaankaan. Ja kyllä, Floor Board on ihan kiva lisä. Noihin Flexu III:siin näyttää sopivan noi PODxt:n ja Vettan boardit eli mielesi mukaan voit päättää, ostatko isomman vaiko pienemmän boardin.

HUOM! Vanhat FB:t (FB4 ja Floor Board) eivät ole yhteensopivia noiden uusien laitteiden kanssa.

LISÄYS: Ja jos sulla on jotain MIDI-ohjattavia laitteita niin kannattaa ostaa MIDI-pedaali ja rakentaa noista sitten systeemi, jota voit ohjata sillä yhdellä ohjaimella.
ihimemies
20.01.2003 01:05:37
Musta toi vetan iso boardi ois aika h******n komea.
No ei varmaan rahkeet riitä ihan tommoseen.
Jee
ihimemies
20.01.2003 01:06:27
Tietääkö kukaan onko siinä flextonessa ulos liitäntää.
Jee
ihimemies
20.01.2003 01:08:13
Eli haluaisit käyttää Flexua pelkkänä etuasteena?

NO se ois vähän niinkö sitte lisä varuste kyllä siitä varmaan ääntäki lähtee ihan tarpeeks.
Jee
Dumb
20.01.2003 01:12:31 (muokattu 20.01.2003 01:12:50)

Tietääkö kukaan onko siinä flextonessa ulos liitäntää.

Perus Flexu III:ssa ei kai ole lähtöjä, mutta Plus-versiosta alkaen löytyy XLR-ulostulot.

---> http://www.line6.com
lare
20.01.2003 01:13:01
tietääkö kukaan sivua missä line6:lle pystys antamaan palautetta? tai esittää kysymyksiä...joku maili osote?
Dumb
20.01.2003 01:14:32

NO se ois vähän niinkö sitte lisä varuste kyllä siitä varmaan ääntäki lähtee ihan tarpeeks.

Eli käyttäisit Flexua sellaisenaan kotona ja tarpeen tullen liitäisit sen erilliseen päätteeseen ja kaiutinkaappiin? Tossa tapauksessa minä ostaisin suoraan Plus-mallin, sillä siinä on valmiiksi lisäkaapille liintäntämahdollisuus.
Dumb
20.01.2003 01:15:55

tietääkö kukaan sivua missä line6:lle pystys antamaan palautetta? tai esittää kysymyksiä...joku maili osote?

Jos englanti taittuu niin Line6:n sivuilla on niitä boardeja, joihin voi jättää viestejä. Ja kai siellä sivuilla joku mailiosoitekin on ilmoitettu? Soundata on Suomessa Line6-maahantuoja, joten heidänkin pouoleen kannattaa kääntyä.
ihimemies
20.01.2003 01:17:18
No odotellahan vähän aikkaa jos se ilmestyis kauppoihin tämän vuosituhannen puolella HEHHEH.
Ja onko aavistusta että onko hinta alle 1000€

AND !!!!THANKS!!!!
Jee
Dumb
20.01.2003 01:54:00

No odotellahan vähän aikkaa jos se ilmestyis kauppoihin tämän vuosituhannen puolella HEHHEH.

Kyllä niitä vielä tänä vuonna varmaan Suomeen tulee, mutta ei varmaan ihan heti. Onkos tota Flexu III:sta vielä julkaistu edes Jenkeissä?

Ja onko aavistusta että onko hinta alle 1000€

Jaa-a. Riippuen mallista niin on ja ei, varmaan.

AND !!!!THANKS!!!!

Eipä mitn.
Pekka
20.01.2003 07:34:17
Kuten sanoin, niin triplahintaa en maksanut, mutta tuo räkkiasennettavuus oli se pääasia. Halvemmaksihan tuo tuli kuin ostaa HD-nuppi (jollaisen tosin ostaisin heti mahdollisuuden tullessa). Ja olihan noi XLR-ulostulot aika käytännölliset studiossa.

Niin ajattelin vain kun useampaan kertaan olet tyrkyttänyt tota Pod Prota ikäänkuin parhaana vaihtoehtona. Minusta tuota laitetta kannattaa neuvoa lähinnä välttämään jos ei sitten satu olemaan niin. että hinnalla ei ole mitään merkitystä.
Fortune
20.01.2003 14:29:32

Niin ajattelin vain kun useampaan kertaan olet tyrkyttänyt tota Pod Prota ikäänkuin parhaana vaihtoehtona. Minusta tuota laitetta kannattaa neuvoa lähinnä välttämään jos ei sitten satu olemaan niin. että hinnalla ei ole mitään merkitystä.

No ei noita mallintavia räkkietusia kyllä oikein paljon halvemmalla saa, jos sellaisen haluaa. Perus-papuPod on aika ankea keikalla, johdot sojottavat kuin hämähäkin jalat ja muutenkin se on vaikea asentaa järkevästi käytettävään asentoon. Kuitenkin pitäisi olla pääte ja kaappi jollei suoraan linjaan vedä eikä tuota saa järkevästi räkkiin kiinni.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)