Aihe: Kaulanauhojen hionta/uusiminen. Missä vaiheessa?
1
Jusstus
17.01.2003 18:29:10
Huhhuh. Jo oli patoutunut kysyttävyyksiä.. Onneksi aukes taas.

Eli seuraavanlaista olisin kysynyt: Missä vaiheessa nauhat kannattaa hioa siloisiksi. Stratossani on tällä hetkellä tilanne se, että 2. ja 3. nauha alkavat g- ja h-kielien kohdalta olla hieman lommollaan. Hieman, ei paljoa. Silleen että silmällä näkee ja kynnellä tuntee. Nauhat on jo kerran hiottu, joten montakos kertaa nuo medium jumbot tuon käsittelyn kestää?

Ja vieläpä sellasta, että kukahan tuon tekee hinta/laatu-suhteessa parhaiten. Oesch? Viimeksi oli Tolsalla, ihan ok oli jälki, mutta oon kuullut moitteitakin.. Kertokaapa, jos tiedätte.

Ja hauskoja jälleenkirjoituskohtaamisia uuden m-netin kanssa!!
"These go to eleven.."
Dumb
18.01.2003 12:38:30

Mulla taitaa olla nauhojen hionta tai niiden uusiminen edessä Telecasteriin tässä jossain vaiheessa kun alkavat olla aika lailla lommoilla. Kiinnostaisi siis oikeastaan minuakin tämä aihe.
Shoggoth
18.01.2003 14:23:17
Mulla taitaa olla nauhojen hionta tai niiden uusiminen edessä Telecasteriin tässä jossain vaiheessa kun alkavat olla aika lailla lommoilla. Kiinnostaisi siis oikeastaan minuakin tämä aihe.

Sama juttu täällä, joten pistäkäähän karpaasit kokemuksia kehiin. Kiitos.
http://koti.mbnet.fi/shoggoth/
Jusstus
20.01.2003 17:47:59
ARGH!!!

Mallintavista jaksetaan taas taistella vaikka kuinka paljon, mutta näin käytännönläheistä ja kuitenkin tärkeää aihetta ei osata kommentoida... Pojjaat on tainnu vaan liikaa ruuvailla niitä mallinnuksia ja jättää soittamiset sivuun, ku ei nauhat kulu. ;)
"These go to eleven.."
Fortune
20.01.2003 17:49:04
Itse hiotuttaisin siinä vaiheessa, kun kielet alkavat säristä ja soitto kuulostaa epäpuhtaalta. Elikä näppituntumalta.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)