Anti K. Perkele 22.01.2003 18:46:51 | |
---|
Onko esimerkiksi Jacksonilla edullisia 7-kielisiä. Vai mitkä merkit edes valmistaa noita seiskoja? -Kiitos- |
Billsner 22.01.2003 19:44:53 | |
---|
Onko esimerkiksi Jacksonilla edullisia 7-kielisiä. Vai mitkä merkit edes valmistaa noita seiskoja? -Kiitos- Ibanez, Jackson, B.C.Rich... onhan noita seiskojen valmistajia. Edullinen seiska on Ibanez GRX720 (itselläni on sellainen) hinta n. 400 euroa. Ei ole floikkaa ja ihan soitettava kitara se on, mutta jos hyvän seiskakielisen haluaa niin kannattaa katsella Ibanezin RG7:koja tai B.C.Richin NJ sarjaa. Jacksonin seiskoikin en ole oikein tutustunut. |
apuri 22.01.2003 21:18:32 | |
---|
jaska ei enään tee 7-kielisiä. |
Fortune 22.01.2003 21:22:28 | |
---|
jaska ei enään tee 7-kielisiä. Kas vain, tulleet järkiinsä :) "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu. |
Vilhelmus 22.01.2003 21:25:43 | |
---|
Heh. Kannattaa selata biblioteekissä vanhoja Riffejä, eräässä numerossa oli seiskareiden vertailu. Lisää diskanttia! |
tulus 22.01.2003 21:26:03 | |
---|
Kas vain, tulleet järkiinsä :) Joo, se ylimääräinen kieli olikin ihan turha. Varmaan joku valmistusvirhe.
|
Dumb 22.01.2003 21:45:44 | |
---|
Onko esimerkiksi Jacksonilla edullisia 7-kielisiä. Vai mitkä merkit edes valmistaa noita seiskoja? Mulle ei istu Jacksonin kitarat käteen sitten niin yhtään. Kyseisen valmistajan 7-kielistä kokeilin joskus Musamaailmassa enkä tykännyt siitäkään yhtään. Ibanez on mulle paljon parempi merkki. RG7:ja ovat molemmat 7-kieliseni. Tänään koulusta päästyäni, ennen bussin lähtöä, kävin testailemassa B.C. Rich Mike Thompson (Slipknot) signature-mallia ja ihan hyvältähän se tuntui soittaa (tallasysteemi oli kyllä erittäin epämiellyttävä). Oli kivan pieni ja kevyt kitara. Alkoi hieman tehdä mieli 7-kielistä Warlockia... 8-) |
Skeletor 22.01.2003 22:22:37 | |
---|
Mulle ei istu Jacksonin kitarat käteen sitten niin yhtään. Kyseisen valmistajan 7-kielistä kokeilin joskus Musamaailmassa enkä tykännyt siitäkään yhtään. Ibanez on mulle paljon parempi merkki. RG7:ja ovat molemmat 7-kieliseni. Tänään koulusta päästyäni, ennen bussin lähtöä, kävin testailemassa B.C. Rich Mike Thompson (Slipknot) signature-mallia ja ihan hyvältähän se tuntui soittaa (tallasysteemi oli kyllä erittäin epämiellyttävä). Oli kivan pieni ja kevyt kitara. Alkoi hieman tehdä mieli 7-kielistä Warlockia... 8-) Ite en ton singatureen menisi koskemaan/ostamaan, 7-kielinen NJ Series Beast olisi aivan über kitara, täytyy kesällä katsoa jos vaikka Beastin hommaisi, ehkei 7-kielistä mutta normi :)
Svart Metal i från Åbo |
Anti K. Perkele 22.01.2003 22:37:02 | |
---|
kannattaa katsella Ibanezin RG7:koja Joo mulla on Ibanezin RG7-420 mutta ajattelin jotain edullista seiskaa noin kakkos kitaraksi ja lähinnä minu kiinnostaa tutustua noihin muiden valmistajien peleihin... |
Dumb 22.01.2003 22:47:13 | |
---|
Joo mulla on Ibanezin RG7-420 mutta ajattelin jotain edullista seiskaa noin kakkos kitaraksi Ahaa. Olisit heti sanonut. 8-) lähinnä minu kiinnostaa tutustua noihin muiden valmistajien peleihin... 7-kielisten tarjonta on vielä aika suppeaa ja siksi mullakin on kaksi RG7:kaa vaikka yleensä en suosikaan samanlaisten kitaroiden ostelua. Kannattaa ainakin tutustua noihin B.C. Richin sotalukkoihin, jos tilaisuus tulee. |
Anti K. Perkele 22.01.2003 22:50:28 | |
---|
Kannattaa ainakin tutustua noihin B.C. Richin sotalukkoihin, jos tilaisuus tulee. Sellanen olis kyllä hieno. Mutta kun eihän täällä pikku käpykylässä mitään ole, enkä millään saa aikaseks lähtee mistään kattelemaan jos vaikka pääsis testaamaan mutta kun ei ihan sokkonakaan viitsisi tilata. |
Anti K. Perkele 22.01.2003 22:57:05 | |
---|
Tosin toi BC Rich Warlock Platinum 7 ei ole THOkaupassa edes pahan hintainen, vaan alle 3000 vanhaa markkaa... Vähän himottais |
Dumb 22.01.2003 23:05:59 | |
---|
Sellanen olis kyllä hieno. Mutta kun eihän täällä pikku käpykylässä mitään ole, enkä millään saa aikaseks lähtee mistään kattelemaan jos vaikka pääsis testaamaan mutta kun ei ihan sokkonakaan viitsisi tilata. Itseasiassa Suomesta ei taida saada edes mistään noista B.C. Richejä, jollen väärin ole ymmärtänyt. Olisi vaan pitänyt ostaa viime kesänä se Levytukussa ollut käytetty 7-kielinen Warlock. Eipä vaan ole oikein rahaa ostaa "heräteostoksena" noita kitaroita.
|
Dumb 22.01.2003 23:06:39 | |
---|
Tosin toi BC Rich Warlock Platinum 7 ei ole THOkaupassa edes pahan hintainen, vaan alle 3000 vanhaa markkaa... Vähän himottais Onko toi Platinium millainen malli? Onko siinä sellainen sarvilapa? |
Anti K. Perkele 22.01.2003 23:16:07 | |
---|
|
Dumb 22.01.2003 23:30:46 (muokattu 22.01.2003 23:31:38) | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-155109.html Juu, en minä kyllä tollasta haluaisi. Se Widow-lapa (vai mikä helkkari onkaan?!) vaan sopii paljon, paljon paremmin noihin kuin tollanen tavallinen. LISÄYS: Huomaatko muuten, että katson samalla TV:tä (aikaisemmin Oikeus ja kohtuus, nyt Largon kosto) ja kirjoittelen aina mainoskatkon aikana? 8-) |
Anti K. Perkele 22.01.2003 23:33:43 (muokattu 22.01.2003 23:35:59) | |
---|
Juu, en minä kyllä tollasta haluaisi. Se Widow-lapa (vai mikä helkkari onkaan?!) vaan sopii paljon, paljon paremmin noihin kuin tollanen tavallinen. Mahtaako seiska kielistä saada tolla widow lavalla. Luulisin että ei. KORJAUS: Perun puheeni. BC Richin sivuilla on sellanen siellä handmade osastossa...
|