Aihe: Tech21 Trademark 60 laatu?
1
superfly
22.01.2003 16:27:08 (muokattu 22.01.2003 18:07:01)
Kävinpä paikallisessa musiikkiliikkeessä soittelemassa ko. laitteen. Liikkeessä oli näkyvillä 2 yksilöä, joista toinen ei herännyt ollenkaan ja toinen kuulosti pirun hyvältä kunnes lisättiin vähän volumea. Elementti alkoi pöristä aika häiritsevästi jo alle neljäsosavolumella. Myyjäkin tunnusti tämän. Ihastuin kuitenkin soundiin jo pienillä volyymeillä siinä määrin, että päätin hankkia tuon combon. Kertokaa hyvät ihmiset onko teillä ollut vastaavia ongelmia. Hinta oli kuitenkin kohdallaan, 765 euroa.

Niin, lisäys tähän: Myyjä siis sanoi, notta elementti on halki. Ja kyllä sen huomasin itsekin.
Kitarasankari
22.01.2003 18:00:29
haku...
Pulla on inspiraation lähde...
nupo
22.01.2003 18:05:02
haku...

Emmä ainakaan haulla löytänyt noista elementeistä yhtään mitään. Löysätkää vähän sitä vannetta pään ympärillä, jooko. Kaveri kysyy ihan asiallista kysymystä.
Keppi
22.01.2003 18:24:43
Löysätkää vähän sitä vannetta pään ympärillä, jooko. Kaveri kysyy ihan asiallista kysymystä.

Joo...oon samaa mieltä!

Mä en tiedä mitä Tech21 maksaa uutena nykyään. Tonnin verran oli ainakin joskus, kun kattelin. Jotkut vaan puhu täällä, ett niillä oli joku kampanja-jutska, ett sai tosi halvalla. Mietin vaanm ett siihen nähden ei toi hinta musta nyt kovin hirveen halpa oo, jos ämyri kerran on rikki? Tietysti...saahan tohon jostain kuiteskin uuden. Hyvä vahvistinhan se on! Itekkin tykkään. Oon miettiny tota samaa asiaa myös itsekkin, ett onks ne kestäviä sitt...
superfly
22.01.2003 18:30:40

Joo...oon samaa mieltä!

Mä en tiedä mitä Tech21 maksaa uutena nykyään. Tonnin verran oli ainakin joskus, kun kattelin. Jotkut vaan puhu täällä, ett niillä oli joku kampanja-jutska, ett sai tosi halvalla. Mietin vaanm ett siihen nähden ei toi hinta musta nyt kovin hirveen halpa oo, jos ämyri kerran on rikki? Tietysti...saahan tohon jostain kuiteskin uuden. Hyvä vahvistinhan se on! Itekkin tykkään. Oon miettiny tota samaa asiaa myös itsekkin, ett onks ne kestäviä sitt...

Niin, tuohon hintaan ne niitä myivät muutenkin. Eivät aivoastaan tuota rikkinäistä.
Fortune
22.01.2003 18:31:47

Niin, tuohon hintaan ne niitä myivät muutenkin. Eivät aivoastaan tuota rikkinäistä.

Et kai nyt ottanut sitä rikkinäistä tuohon hintaan?

Vaihtoivat kai sentään sen elementin?
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
superfly
22.01.2003 18:35:23

Et kai nyt ottanut sitä rikkinäistä tuohon hintaan?

Vaihtoivat kai sentään sen elementin?

En peeveli ostanut vielä... Silläpä tänne kirjoittelenkin, että selviäis onko tuo kovinkin tavallista. Mutta on se vaan murean kuulonen peli. Mutta paskaaks sillä tekee, jos se käsiin leviää.
booster
22.01.2003 18:55:51
En peeveli ostanut vielä... Silläpä tänne kirjoittelenkin, että selviäis onko tuo kovinkin tavallista. Mutta on se vaan murean kuulonen peli. Mutta paskaaks sillä tekee, jos se käsiin leviää.

Kannattaa seurata tota Tori-osastoo, jos ei välttämättä
tahdo uutta.
600e:lla näytti olevan juuri vähän aikaa sitten käytetty
peli myynnissä.
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä"
Ed
22.01.2003 20:34:50
500 eellä joku möi tota torilla, tän päivityksen jälkeen en oo läytäny sitä ilmotusta.
NoCo
22.01.2003 21:17:01
Tuo ilmoituksen tech vaihtoi omistajaa.... :)
Socialite
23.01.2003 10:27:00
Itse ostin omani käytettynä 650 e n. vuosi sitten.
No problem tähän asti ja hyvin rokkaa.
Se nyt vaan on tyhmää murjottaa.
PeeJii
23.01.2003 10:32:06
Itse ostin omani käytettynä 650 e n. vuosi sitten.
No problem tähän asti ja hyvin rokkaa.

Aika kauan meni ennenkuin tuli ensimmäinen vastaus varsinaiseen kysymykseen :)

Sori, en voinut vastustaa kiusausta...
sakke
23.01.2003 16:28:03
Mun vanhassa alko etulevy resonoimaan kun oltiin siinä vartin kohdalla volumessa. Ei auttanu ruuvien kiristämiset, joten laitoin levyjen väliin puuklapit.
Kaupassa kokeilin muutamaa uutta ja niissä oli kaiut luvattoman paljon huonommat kuin omassani. Muuta huomautettavaa mulla ei laadusta ole.
superfly
23.01.2003 17:43:19
No kai se on mentävä pois hakemaan sieltä, jos ei kukaan muu ole pettymään joutunut... Kiitos vastanneille.
Pertsa
24.01.2003 09:46:13
No kai se on mentävä pois hakemaan sieltä, jos ei kukaan muu ole pettymään joutunut... Kiitos vastanneille.

Oon taas vähän myöhässä, kun en pariin päivään ole m.netissä käynyt...

Mulla oli tuo Trademark 60 n. 5-6 vuotta, eikä tuona aikana ilmennyt mitään ongelmia. Toisin sanoen eipä ole minullakaan mitään huomauttamista laadun ja kestävyyden suhteen. No, jos pitää vikoja oikein hakemalla hakea, niin kyllähän tuossa ajassa meni kantokahva jo aikaan huonoon kuntoon (vaihtokuntoon). Mutta sehän olikin vain merkki siitä, että laitteella tosiaan oli käyttöä. Hyvä ja monipuolinen vahvistin!
kunnasja
24.01.2003 12:34:11

ÄLÄ nyt HELV... ota sitä jos se on rikki!!!! Ne saa sulle liikkeeseen viikossa uuden, TOIMIVAN ja EHJÄN pelin toimitettua, ota se.
Fiery sunset, the clouds are no longer gray - Burning crimson that soothes all my pain - The sun is burning down
superfly
24.01.2003 12:59:55

ÄLÄ nyt HELV... ota sitä jos se on rikki!!!! Ne saa sulle liikkeeseen viikossa uuden, TOIMIVAN ja EHJÄN pelin toimitettua, ota se.

Olen ilmeisesti ilmaissut itseni hieman huonosti (taas). Eli ei ollut todellakaan aikomustakaan ostaa rikkinäistä missään vaiheessa. Kaupassa vaan oli 2 rikkinäistä yksilöä ja pohdinkin, että ovatko ne kaikki kovin herkästi hajoavia... Ei anna kovin hyvää kuvaa ko. laitteesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)