Hornanturska 21.01.2003 23:01:35 | |
---|
Eli minkä hintainen on kyseinen laite??ja onko se ostamisen arvoinen? ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
LaXu 21.01.2003 23:08:22 | |
---|
Laitteesta löytyy n+1 viestiä haulla. Hintaa Thomannilla 99 euroa. Kramer Stagemaster Custom 1
Ibanez RG550
Dean EVO DN76
Yamaha DG80-112A vahvistin |
Reno. 22.01.2003 06:32:44 | |
---|
No vielä siihen onko se ostamisen arvonen, osa pitää sitä liian sirisevänä tms. mutta siinä on aika monipuoliset säädöt, että pitäisi irrota vähän vaikka minkälaista säröä. Itsellä tuo on ostoslistalla kunhan saa uuden kitaran ja vahvarin hankittua. I've been attacked by storms of disillusions |
Nixzar 22.01.2003 08:23:47 | |
---|
Suomessa noin.120e... WINE IS FINE
BUT WHISKEY'S QUICKER
SUICIDE IS SLOW WITH LIQUER
TAKE A BOTTLE DRAIN YOUR SORROWS
THEN IT FLOODS AWAY TOMMOROW!! |
Jabe 22.01.2003 10:55:02 | |
---|
Kitarapajalla yksi käytetty myynnissä, pyyntö 80 euroa. Joskus siellä on ollut myös 70 euron hintaisia. Käytettynä kitaristilta toiselle hinta on sitten vähän alle tuon. Odottelen omaani juuri Turun suunnalta .. varmaan tänään tai huomenna pääsen testailemaan. |
bliikki 22.01.2003 11:35:45 | |
---|
No vielä siihen onko se ostamisen arvonen, osa pitää sitä liian sirisevänä tms. mutta siinä on aika monipuoliset säädöt, että pitäisi irrota vähän vaikka minkälaista säröä. Itsellä tuo on ostoslistalla kunhan saa uuden kitaran ja vahvarin hankittua. Yläpään kun laittaa nolliin ja alapään täysille, niin ei siristele ainakaan omassa putkimarsussa. Murahtelee ja potkii mukavasti. |
Jabe 22.01.2003 20:25:35 | |
---|
Sain omani juuri postista. Testailin pikaisesti Mesa-combon kanssa. Ainakin säröä piisaa! Ja botnea saa korostettua julmasti. Toisaalta se raastava sahamaisuuskin nousee äkkiä pintaan .. mutta yläpäätä ja säröä voi ottaa silloin vähän pois. No, tässä pikaiset ensifiilikset. Kommentoin lisää kun olen testannut marsun kanssa kunnon volyymeilla. |
Anti K. Perkele 22.01.2003 22:53:40 | |
---|
Itse olen käyttänyt Metal Zonea lähinnä vain äänityksissä kun väsäilen noita biisejä tietokoneelle ja hyvät saundit minun mielestäni. Tosin esim. Line 6 Spiderin kanssa ei ehkä toimi niin hyvin. Kaverilla on joku Fenderin combo, olisko joku rock pro? tai jotain niin sillä pelittää loistavasti. |
bliikki 22.01.2003 23:09:37 | |
---|
Sain omani juuri postista. Testailin pikaisesti Mesa-combon kanssa. Ainakin säröä piisaa! Ja botnea saa korostettua julmasti. Toisaalta se raastava sahamaisuuskin nousee äkkiä pintaan .. mutta yläpäätä ja säröä voi ottaa silloin vähän pois. No, tässä pikaiset ensifiilikset. Kommentoin lisää kun olen testannut marsun kanssa kunnon volyymeilla. Kokeilepas näillä setupeilla: High - min Low - max Middle - klo 3 Mid freg - klo 3 ja 4 väliin Dist - klo 2 Nosta sitten high:ta ylöspäin jos siltä tuntuu. Meikäläinen saa noilla loistavat soundit, kun Marsun puhdas soundi on säädetty suht. kirkkaalle. |
Jabe 23.01.2003 09:42:49 | |
---|
Kokeilepas näillä setupeilla .. Tack. Koittelen tuolla reseptillä, kun Marsun kanssa pääsen soittelemaan.
|