Charger 10.01.2003 13:22:22 | |
---|
En vanhaa ketjua löytänynnä, joten laitetaas uus... Elikkäs, vahvari josta teitä infosin jokin aika sitten, on nyt kunnossa. Tai se selviää tänä iltana, ainakin virrat tuli, ja putket kuulemma hehkui kauniisti. Ilmoittelen lisää kunhan saan pelin viikonlopun aikana testattua. Vehkeen kohtalo on vielä auki, eli meneekö myyntiin vai ei, mutta eiköhän sekin kohtapuolin selviä. |
Jabe 10.01.2003 13:40:48 | |
---|
No hyvä että pelittää. (Muista, että aina pitää olla kaiutin kytkettynä, kun vahvistimen laittaa päälle!) Minähän kerkesin jo ostaa sen 100w JMP Mk II Super Bassin. En ole vielä keikalla ollut sen kanssa, mutta alustavat kokemukset on oikein hyviä. Ei ... Sanotaan loistavia. Nämä Super Bassit ja Super Leadit on "real thing". Näihin muita rockstygejä verrataan. Jos tuo chargerin styge myyntiin tulee, niin voin suositella. Ja taitaapa tuolla torilla olla yksi toinenkin JMP Mk II myynnissä parast'aikaa. |
PIM 10.01.2003 14:01:31 | |
---|
Ennen kuin innostutaan liikaa niin muistuttaisin että vaikka putket hehkuu niin se ei vältäämättä tarkoita että vahvistin toimisi, ainakaan kunnolla. Paljonko on muuten tullut kustantamaan tähän asti ja mitä huoltotoimenpiteitä sille on tehty? |
Jabe 10.01.2003 15:47:38 | |
---|
muistuttaisin että vaikka putket hehkuu niin se ei vältäämättä tarkoita että vahvistin toimisi Niin joo, ihan totta, tietenkin. |
kivi 10.01.2003 19:37:42 | |
---|
Informoipa sitten. Varsinkin jos ei toimi, mutta muutenkin. |
Charger 12.01.2003 12:49:27 | |
---|
Jiihaa, vahvari pelittää! Kokeilin sitä Straton ja Trace Elliotin -kaapin kanssa, ja hyvin pelasi. Putkien kilinä aluksi huolestutti, mutta kysessä on todella vanhat putket ja ne on pakko uusia pikapuolin. Putkivahvistimet tuntevat jamppa avasi ja katsoi vehkeen läpi ja sanoi sen olevan aivan kunnossa. Tuo putkien vaihto ja bias -säätö on kyllä tehtävä ammattilaisen toimesta. Todella kova meteli tuosta marsusta tosiaan irtosi. Katsotaan nyt, meneekö myyntiin vai jääkö omiin hoiviin. Kunnon särö/fuzz -pedaali pitäisi hankkia siinä tapauksessa. |
PIM 12.01.2003 12:54:32 | |
---|
Kokeile Boss OD-20:sta. |
booster 13.01.2003 08:38:19 | |
---|
Miten noi JMP:t toimii säröpedaalien kanssa noin yleensä? Ja mistä niitä löytää? ~700 euroo oon valmis maksamaan. |
Jabe 13.01.2003 09:24:40 (muokattu 13.01.2003 09:29:05) | |
---|
Miten noi JMP:t toimii säröpedaalien kanssa noin yleensä? Loistavasti. Hyvää perussoundia on hyvä lähteä puskemaan särölle. Itse olen kerinnyt soittaa omaani vasta strato -> Ibanez TS9 -> Marsu -combinaatiolla, ja hyvältä kuulostaa. Mutta esim. askomikon ja Kiven kommenteista päätellen myös distortion ja fuzz -tyyppiset spedutkin pääsee oikeuksiinsa JMP:n kanssa. Ja mistä niitä löytää? ~700 euroo oon valmis maksamaan. Ei tarvi maksaa niinkään paljoa. (Kääk - ei aloiteta taas sitä hintakeskustelua ...) Joka tapauksessa Torilla näkyy silloin tällöin olevan noita myynnissä. Katsopa päivän tilanne ... Ja Helsingissä esim. Huttusella ja Kitarapajalla noita liikkuu jonkin verran. Ei tosin läheskään niin paljon kuin esim. JCM kasisatasia. EDIT: Torilla on ainakin kolme vermettä myynnissä. Jos olet tosimielellä ostamassa, niin pistä tarjousta menemään Joensuuhun, Ouluun tai Turkuun. |
booster 13.01.2003 22:16:57 | |
---|
Onko kellään kokemusta näiden kuvien esittämistä JMP:stä: http://www.uta.fi/~hs65787/jmp Kyseessä siis master-volume malli. Kaikki info ja painavat mielipiteet otetaan kiitollisena vastaan. |
booster 14.01.2003 09:59:55 | |
---|
Ja lisäkysymys: Toi on ilmeisesti malli 2203. Miten se eroaa JCM800 2203:sta? Pystyykö noihin inputteihin pistään molempiin piuhat ja sitten vaihteleen A/B -boksilla? Onnistuuko tuollainen A/B -juttu sellaisissa JMP:ssä, missä on neljä inputtia, niinkuin vaikka askomikolla? |
HS 14.01.2003 11:26:35 | |
---|
Terve Itselläni on treenikämpällä tällä hetkellä käytössä juuri tuollainen ( http://www.uta.fi/~hs65787/jmp/jmp3.jpg ) JMP 50 nuppi ja täytyy sanoa, että vallan mahtava laite on kyseessä. Masteria kääntäessä yli kuuden (6) alkaa laite laulaa todella nätisti ja särö on todella nätti ja harmooninen. Tuota olen sitten vielä boostannut noilla pedaaleilla, Baby Blue OD:lla ja Blues Driverilla. Toimii! Puhdas soundikin on yllättävän hyvä. Harmittaa kun kaveri ei myy laitetta vaikka ei ole itse soitellut kymmeneen vuoteen :( Prkl, on se niin väärin. ps. jos tuommonen on myynnissä niin ilmoitelkaa! "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan." |
booster 14.01.2003 12:30:52 (muokattu 14.01.2003 12:38:47) | |
---|
Puhdas soundikin on yllättävän hyvä. Kuinkahan lujalla tuosta saa puhdasta, jos masteri on täysillä, niin missä vaiheessa pre-amppia alkaa särkeen? EDIT: Eli millaiset puhtaat tuossa on kun vertaa non-master volume JMP-vahvistimiin? |
booster 17.01.2003 16:06:16 | |
---|
ps. jos tuommonen on myynnissä niin ilmoitelkaa! Tuolla torilla tuollainen oli, se taisi olla oulusta se kaveri. Jos oot kiinnostunut, niin voin mailata sen häiskän osoitteen. |
HS 17.01.2003 17:41:38 (muokattu 17.01.2003 17:46:54) | |
---|
Terve Kuinkahan lujalla tuosta saa puhdasta, jos masteri on täysillä, niin missä vaiheessa pre-amppia alkaa särkeen? Kyllä se vähän alkaa säröytyä jo melkolailla aikaisin, mutta melkoinen mökä siitä silti lähtee ennen säröä, joten ainakin meikäläisen käyttöön ( ja me soitetaan aika *lue liian* lujaa! ) puhdasta soundiakin tulee aivan riittävästi. Eli millaiset puhtaat tuossa on kun vertaa non-master volume JMP-vahvistimiin? No siitä on aikaa kun olen noita "masterittomia" koneita kokeillut, mutta muistini mukaan soundi oli hyvinkin samankaltainen. Tuolla torilla tuollainen oli, se taisi olla oulusta se kaveri. Jos oot kiinnostunut, niin voin mailata sen häiskän osoitteen. Mulla on nyt vastaava combo (master-kone) kiikarissa, mutta laita tulemaan vaan. Ei sitä tiedä mihin tässä näiden koneiden kanssa joutuu :) .. ai niin, se osoite HjaS@jippii.fi "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan." |
booster 17.01.2003 18:06:25 | |
---|
Mulla on nyt vastaava combo (master-kone) kiikarissa, mutta laita tulemaan vaan. Ei sitä tiedä mihin tässä näiden koneiden kanssa joutuu :) Perhana kun koululla alkoi juuri sähköpostin käyttökatko, eikä osoitetta ole missään ylhäällä. Lähetän sen viimeistään maanantaina. Mulla taasen on kiikarissa non-master-volume JMP, malli 1987, eli 50W versio Super Leadista käsittääkseni. Onkos tuosta vahvarista jollain painava sana sanottavana? |
HS 17.01.2003 22:27:18 | |
---|
Terve Mulla taasen on kiikarissa non-master-volume JMP, malli 1987, eli 50W versio Super Leadista käsittääkseni. Onkos tuosta vahvarista jollain painava sana sanottavana? Soittelin täältä Tampereelta tuonne DLX-musiikkiin (muuttomyynti) tuossa joskus joulukuun alussa ja olisivat myyneet valkoisen 1987 reissue -nupin neljään tonniin vanhaa rahaa. Mietin sitä sitten muutaman viikon liian kauan. Mennythän se oli tietenkin! Ai niitä käyttökokemuksia. Niitä ei nyt sitten tietenkään ole :( ...Prkl.... ps. sillä sähköpostiosoitteella ei ole mikään kiire. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan." |
Vilhelmus 17.01.2003 22:32:13 | |
---|
ps. sillä sähköpostiosoitteella ei ole mikään kiire. Olen HS =D
Lisää diskanttia! |
HS 17.01.2003 23:45:02 | |
---|
Olen HS =D Terve No prkl! Kesti hetken tajuta tuokin. Vaikka sikailua ja vittuilua menetettiin (thank God), on näköjään tuo sarkasmi -osasto kuitenkin tallella? :D ...me hämäläisetkö muka hitaita? "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan." |
askomiko 20.01.2003 19:23:02 | |
---|
Onko kellään kokemusta näiden kuvien esittämistä JMP:stä: http://www.uta.fi/~hs65787/jmp Kyseessä siis master-volume malli. Kaikki info ja painavat mielipiteet otetaan kiitollisena vastaan. Hei, miulla on kokemusta tuosta viimesestä, se on miun. Mistä kaappasit kuvan? Pitäisikö urputtaa tekijänoikeuksista.. Hoho, no ei ehkä tuosta taidekuvasta sentään.. :) |