Aihe: millä soundeilla fiilistellään??
1
getbored
25.01.2003 17:04:29
Oon just etsimässä itelleni hyviä efektilaitteita, enkä tajuu niistä mitään. olen kyllä käyny kuunteleen ääninäytteitä eri valmistajien sivuilta, mut niistä vaan on tullu enemmän kysyttävää kun vastauksia!! tarkotus olis saada samantyyppisii soundeja kun sentencedin Miika Tenkulalta kuulee tai sit Gary mooret ja ne Santanatkin saa aikaan. Mitä kandee ostaa, kun rahaa ei ole paljoo mitä käyttää. mut sanotaan nyt alkaen 100€..! siis fiilistelyyn!!
benny
25.01.2003 17:10:33

Eikös nuo Sentencedin jannut veivaa Bossin GT-3:lla tai GT-5:lla joskus.

Gary Moorella on Les Paul jollain humbuckereilla ja JCM900 taisi olla. Vai olikohan se 800? nohh nohh samapa tuo ;-)
shitfuck inc.
Fortune
25.01.2003 17:24:20
Oon just etsimässä itelleni hyviä efektilaitteita, enkä tajuu niistä mitään. olen kyllä käyny kuunteleen ääninäytteitä eri valmistajien sivuilta, mut niistä vaan on tullu enemmän kysyttävää kun vastauksia!! tarkotus olis saada samantyyppisii soundeja kun sentencedin Miika Tenkulalta kuulee tai sit Gary mooret ja ne Santanatkin saa aikaan. Mitä kandee ostaa, kun rahaa ei ole paljoo mitä käyttää. mut sanotaan nyt alkaen 100€..! siis fiilistelyyn!!

Mikä vahvistin ja kitara? Koska sieltä se perussoundi lähtee. Hillitysti kaiuttamalla ja nopealla delaylla saat ehkä jotakin esikuviesi suuntaista aikaan, mutta perussoundi pitää olla kunnossa, ihmeratkaisua ei pedaaleista löydä.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Possu.
DieC1
26.01.2003 10:59:01
Ja chorus-efektin tarvitset, jos tuollaista Sentenced-cleania haet. Tosin tuo 100e on pieni este... Tottakai hyvänkin choruksen saa 100 eurolla, mutta ei oikein muuta.
booster
26.01.2003 11:16:08
Ja chorus-efektin tarvitset, jos tuollaista Sentenced-cleania haet. Tosin tuo 100e on pieni este... Tottakai hyvänkin choruksen saa 100 eurolla, mutta ei oikein muuta.

Minä sain hyvän chorukseni 40 eurolla. BOSSin Super
Chorus.
"Mä en tiedä mikä tää on mutta se on täysillä"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)