Aihe: Appergioita
1
Hannu H.
12.02.2003 09:25:19

Elikkä tarttis jotain appergioreeniä saada lisää, kun olen niitten soittamiseen tykästynyt. Olisiko, että kaikki saman ikäluokan ihmiset soittelee sooloja, niin haluan tässäkin erottua massasta :-) No ei.. soolot on soiteltu mun osalta ainakin vähäks aikaa..
Vilppu
12.02.2003 10:18:27
Tarkoitat siis varmaan arpeggioita... ;-)
muutamia ehdotuksia:
- osaatko kaikkien nelisointujen kaikki käännökset kaikissa sävellajeissa?
- arpeggioi kaikki sävellajin mukaiset nelisoinnut peräkkäin, siis esim. Cmaj7 > Dm7 > Em7 >Fmaj7, jne. mene näin kaikki sävellajit peräkkäin
- tee sama käyttäen kaikkia soinnun säveliä+lisäsäveliä (eli soitat esim. Cmaj13 arpeggion, Cmaj7+D F A)
- sovella tämä kaikki duuriasteikon lisäksi myös melodiseen molliin sekä harmoniseen duuriin ja molliin.

ja kaikki tehdään tietenkin metronomin kanssa...

Elikkä tarttis jotain appergioreeniä saada lisää, kun olen niitten soittamiseen tykästynyt. Olisiko, että kaikki saman ikäluokan ihmiset soittelee sooloja, niin haluan tässäkin erottua massasta :-) No ei.. soolot on soiteltu mun osalta ainakin vähäks aikaa..
Hannu H.
12.02.2003 10:30:24

metronomi hankintaa ja vinkki kaikille: ÄLKÄÄ tulko kirjoittamaan tänne mitään puolituntia heräämisenne jälkeen jos ette ole aamuvirkkuja!!!
Ja vielä 2 kertaa... :-/
kiitoksia nyt vain vastauksesta :-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)