Aihe: Zoom GM-200
1
Ville81
11.03.2003 13:35:47
Mitä mieltä olette kyseisestä vehkeestä? Halulla i löytynyt mitään maailmaa mullistavaa. Aika paljon näkyy noita olevan myynnissä - Ihmiset katuneet hankintojaan?
Aika paljon edullisempi vehje kuin Podit ja Vampit. Mitä mieltä olette?
Jurza
11.03.2003 16:15:07

No tuolla mun sivuilla on kamaa mitä oon nauhotellu ton purkin läpi. onhan se ihan ok. Jos nyt olisin ostamassa tollaista vehjettä enkä omistaisi tota zoomia niin ottaisin kyllä vampin.
Soitan 11-millisillä kielillä koska niistä irtoo munakkaat blues-saundit.
PTA
11.03.2003 16:21:16
No tuolla mun sivuilla on kamaa mitä oon nauhotellu ton purkin läpi. onhan se ihan ok. Jos nyt olisin ostamassa tollaista vehjettä enkä omistaisi tota zoomia niin ottaisin kyllä vampin.

Jep asiaa kyllä vamppi on rautaa..
JLM
12.03.2003 11:31:56

Hankin tuollaisen käytettynä pari kuukautta sitten ihan vaan harjoittelua varten kuulokevahvistimeksi ja siihen hommaan se on ihan riittävän pätevä peli. Käytän kyllä oikeastaan vain yhtä tai kahta soundia. Jotain pientä olen äänitellytkin ja siinäkin hommassa se toimii ihan odotetusti.

Osa vahvistinmalleista vaatii mielestäni liikaa ruuvaamista ennenkuin soundin saa edes lähelle siedettävää. Taustakohina on myös aika paha etenkin twinin särökanavan mallissa. Olisin hankkinut v-ampin mutta ne näyttivät olevan käytettynäkin vielä joitakin kymmeniä euroja kalliimpia kuin tuo zoom, joten päädyin halvempaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)