Pyronius 11.03.2003 13:02:39 | |
---|
Kokeilin tota kyseistä pedaalia Marshallin Jubilee combolla ja en saanut kunnon soundia aikaan sitten millään ja jotenkin se tuntui elottomalta. En sitten tiedä oliko Marsussa putket kuinka vanhat, kun ei ollut oma vehje. Mielstäni tuo ei ole hintansa väärti. Kestävä se kyllä on ja kaikki liitimet oli tehty huolella, mutta jotenkin se vaikuttaa epäilyttävältä. Onko kokemuksia |
Juzzu 11.03.2003 13:04:25 | |
---|
Haulla näyttäs löytyvän asiaa tuosta(kin). Itse en ole kyllä kokeillut, mutta uusimmassa...öö..hmm.. oisko ollut Guitar Playerissa ompi juttua tuosta ja vastaavista muista vermeistä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Lennu 11.03.2003 14:01:21 | |
---|
Mun mielestä (vähäisen kokemuksen perusteella) se on aika humppakone. Kyllä sen saa rähisemään lisäsäröillä, mutta muuten aika iisi soundi. Semmoista hyvää bluesmurinaa siitä kyllä irtoo, ainakin humbuckerikitaralla. www.whoax.tk
"they knew all the right people, they took all the right pills" |
MrGuitarist 11.03.2003 14:19:26 | |
---|
Monet pettyykin v-twiniin luullessaan löytävänsä siitä perimmäisen hevisärön, vaikka itseasiassa siitähän ei sitä gainia niin valtavasti saa. Minä kyllä tykkään laitteesta muutaman testin perusteella, varsinkin siitä blues-moodista. |
monotone 11.03.2003 15:21:09 | |
---|
Monet pettyykin v-twiniin luullessaan löytävänsä siitä perimmäisen hevisärön, vaikka itseasiassa siitähän ei sitä gainia niin valtavasti saa. Minä kyllä tykkään laitteesta muutaman testin perusteella, varsinkin siitä blues-moodista. Suhteellistahan tuo gainin riittävyys on. Itse vaihdoin toisen 12AX7'n 12AT7'aan vähemmän gainin toivossa, ja toimihan se. Taidan vaihtaa toisenkin. Paljon yli puolen välin ei gainia ole tarvinnut meikäläisen tarpeisiin vääntää, ja silti tuntuu piisaavan. Vaikken mitään hiiviä soitakaan, niin ihmettää että _miten_ paljon sitä oikein tarvitaan jos tämä ei riitä. Enivei, each to his own. :-) Elottomaksi en V-Twiniä kuvailisi. Tyypillinen Mesa siinä mielessä, että aikansa saa ruuvailla ennen kuin ne nappisoundit löytyy. Varsinkin tone säätöjen kanssa saapi olla tarkkana - enemmän ei aina ole enemmän ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Itselläni V-Twin Mark I'n edessä toimii paremmin kuin hyvin - saattaa olla varsin suotuisa yhdistelmä. If knowledge hangs around your neck like pearls instead of chains, you are a lucky man. |
MrGuitarist 11.03.2003 16:20:12 | |
---|
Suhteellistahan tuo gainin riittävyys on. Itse vaihdoin toisen 12AX7'n 12AT7'aan vähemmän gainin toivossa, ja toimihan se. Taidan vaihtaa toisenkin. Paljon yli puolen välin ei gainia ole tarvinnut meikäläisen tarpeisiin vääntää, ja silti tuntuu piisaavan. Vaikken mitään hiiviä soitakaan, niin ihmettää että _miten_ paljon sitä oikein tarvitaan jos tämä ei riitä. Enivei, each to his own. :-) Heh, joo, gaini kyllä riittäisi v-twinissä minullekin, mutta hevimiehille ® se ei kuitenkaan ilmeisesti riitä :) |